gas turbine

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben eigen baas .baaaaaaaaaaas,

Wilde niemand je aannemen?

Heb bewondering voor je pogingen iets nieuws te ontwikkelen.
Gelukkig zijn er nog dergelijke mensen.
Waren die er niet,dan reden we allemaal nog met een T-Ford.
Maar eerlijk gezegd heb ik hier ook geen enkele vertrouwen in.
Je onderbouwd alles alleen met gebrabbel.
Jouw reacties op andere forumgebruikers die kritisch tegenover jouw
project zijn ,zijn van infantiele aard
Jouw reactie op het hebben van een baas vind ik ronduit beschamend.
Ja ja Brutus werkt dan als loonslaaf,net als ik overigens.
Maar ergens diep ver weg heb ik toch het gevoel dat er met het technisch inzicht van Brutus in dit specifieke geval niets mis is.
Laat ik het anders stellen..In ieder geval beter dan die van jouw.
Als het zo simpel is als wat jij zegt,jij bent tenslotte eigen baas.
Is het dan de fout geweest van Pratt & Whitney,Rolls-Royce,Volvo en al die andere fabrikanten van straalmotoren dat ze loonslaven hadden en daardoor blijkbaar niet de kennis in huis konden hebben om zo'n systeem te bedenken zoals jij het doet?
Door de eeuwen heen zijn er uitvinders geweest van Perpetuum Mobiles en andere aanverwante zaken.
Elke keer waren het grote charlatans.
De eerder genoemde John Worrel Keeley heeft zijn bedrog zelfs 14 jaar kunnen volhouden.
Eens kijken hoelang het duurt voordat bij jouw de aap uit de mouw komt.
 
ik zal me voortaan niet meer zo laten gaan, bij deze mijn''excuus'' eerste wat moet gebeuren,is dat het wieltje aangepast moet worden.hij is nu gezaagd schiet niet op.twee :ik moet een kollibri compressor hebben, iemand? maar wat ik nu moet doen is een venturi maaken zodat iedereen kan zien wat het in houd ,zo als ik beschreven heb.dit is exacte wetenschap alles is onderbouwd.het zou leuker zijn om suggesties te geven, dan om gek te doen. en ik heb niets tegen eerlijk werk.of bazen
 
Toch wel jammer als hij zou gaan van dit forum.
Vindt het een prima afleiding op deze koude dag.
Een mens moet toch wat zo af en toe te lachen hebben
 
alles werkt normaal .ook voor jou is dit nieuw.en het is altijd even wennen met een nieuwe vrouw. probeer ook jij goed te lezen a.u.b. ik ga nog goed meten.ook hier is het tover woord configuratie.ik kan en doe niet alles tegelijk.geniet ook van vrije tijd.
Nou ja zeg. Ik lees best goed vind ik zelf en ik stel vragen waar ik geen antwoord op kan vinden. Natuurlijk is dit voor mij nieuw. Daar is dit forum toch voor, om informatie uit te wisselen en te leren. Dus nog een keer:
PH_AJH zei:
En als hij sneller gaat draaien, welke toerentallen hebben we het dan over? (en dan ben ik vooral benieuwd naar het toerental van de "cold run" vergeleken met de "hot run" want op de filmpjes lijkt het ongeveer hetzelfde).
Het zou ook al mooi zijn als je een filmpje had van het opstarten, zodat je kunt horen dat hij optoert.
Daar kun je toch gewoon antwoord op geven :confused:
 
Nou ja zeg. Ik lees best goed vind ik zelf en ik stel vragen waar ik geen antwoord op kan vinden. Natuurlijk is dit voor mij nieuw. Daar is dit forum toch voor, om informatie uit te wisselen en te leren. Dus nog een keer:

Daar kun je toch gewoon antwoord op geven :confused:
ook voor jou mijn excuus
 
Als je er zelf in geloofd vooral mee door gaan Lisand.
Ben ik trouwens wel heel benieuwd wat voor leeftijd u heeft?

Zag trouwens dat u al eerder een topic hierover gestart bent:
spray-test
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik mis de onderbouwing een beetje. Wat laat je in je laatste filmpje zien dan?
Had je niet gelijk het starten kunnen filmen?
volgens mij staat er duidelijk bij een ''lab set up'' en bij ander ''flight' setting'' zo komt bij de normale turbines de brandstof naar binnen ,je kan je straal veranderen op een hoop manieren,het heeft te maken, met hoe je je brandstof aanbiedt,je kam hem manipuleren dat straaltsje.
 
ik ben eigen baas .baaaaaaaaaaas,ga maar lekker je hand uitsteken eind van de maand .je baas kon gewoon niemand goed vinden.je hebt gewoon mazzel.

Nou... niet helemaal.... ik BEN baas.... chef, leidinggevende, volkomen autonoom, niemand boven me (tsja, een kapitein, maar die weten meestal niet zoveel van techniek....) Ik heb alleen een salaris omdat ik geen scheepseigenaar ben, dat is iemand anders....
En ik steek mijn hand niet uit.... het komt gewoon op mijn bankrekening. Ik denk, zo inschattend aan jouw kennisniveau, taalgebruik en bezigheden, dat jij al heel blij zou zijn met de helft daarvan....

Ja ja Brutus werkt dan als loonslaaf,net als ik overigens.
Maar ergens diep ver weg heb ik toch het gevoel dat er met het technisch inzicht van Brutus in dit specifieke geval niets mis is.

Zoals gezegd, géén loonslaaf.

En mijn technisch inzicht.... tsja, ik heb mijn opleiding, mijn vaarbevoegdheid en mijn baan als "Hoofdwerktuigkundige alle schepen, geen beperkingen". Dus dat zou toch wel redelijk op orde moeten zijn....

Groet, Bert
 
Vanavond Najib op tv, ik geloof dat ik dit draadje liever in de gaten houd, bevat veel meer humor. ...

Lees het andere draadje nog eens na jongens dan weet je hoe dit gaat aflopen.

@Lisand: wat zorgt er voor dat je op niemands vraag echt 'op wetenschappelijke wijze' antwoord geeft.

Jacob Bos
 
rond jouw leeftijd.

Maar dan door 4 gedeeld dan toch?

En dan nog Lisandje IK HEB DE HOGE SCHOOL ZEELAND GEDAAN STOOM ÉN GAS TURBINES (diploma gehaald, wijsneus). weet jij eigenlijk wel iets af van de Adiabatische cyclus.
Wet van Stodola of zo? Bernoulli? Reynolds? Thermodynamica? Mechanica? überhaubt enige kennis en ervaring van/met turbines?

En dan nog, heb respect voor de échte bouwers zoals Jacques, Martin, Limme, Gerald enz in plaats van zo'n roeptoeter.
Deze mannen weten het echt, jij daarintegen...................allemaal lucht.

Mag deze hele zooi AUB geveegd worden (chips, nootjes en bier zijn op, wordt nu een beetje chagarijnig)

Ger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top