Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar krassies zitten er op :mrgreen:
En nog een tang gekocht om van die servostekkers te maken.

20130520_103134_LLS_zps1abb99cc.jpg
 
Ook goedemorgen,

Ik had in mijn goede voornemen staan om met mooi weer de turbine maar eens op te starten, maar met alle (ramp) weersvoorspellingen de voorbereidingen niet gedaan.

Nu windstil en droog 8O, echter geeft uienradar met een 1/2 uurtje al regen aan :cry:

Toch maar even de accu's aan de cycle zet.., als het dan misschien toch droog blijft, toch maar even naar das field...
 
Ondertussen in 0251... REGEN!!!

Gelukkig, hoef ik niet te haasten met laden. ;) Dus de joystick maar tevoorschijn gehaald. Tijdens de bezigheden met randverschijnselen kom ik vast wel de 4004 tegen. :oops:
 
Vandaag toch weinig tijd Sleur, eerst ff Zaandam in en vanmiddag ff naar de club want morgen ben ik er niet. Vrouwtje heeft weer avonddienst dus op z'n vroegst dinsdag rond 22.45 uur op de pub.
 
Hier nog droog. Zo met Burpje naar Heerhugowaard voor een voetbaltoernooi. Dag vrije dag :bye:

Gisteren lekker gevaren. Bootje is echt heerlijk. Op het IJ nog wel aangehouden (grote controle) maar alles in orde natuurlijk.
 
Ik zou met Bryan naar Almere gaan. Gaat ff anders lopen. Moet om 14:00 in het ziekenhuis zijn. Heb ontzettende last van mijn blaas. Wordt er helemaal knetter gek van. Baal als een stekker. :cry:
 
Ik zou met Bryan naar Almere gaan. Gaat ff anders lopen. Moet om 14:00 in het ziekenhuis zijn. Heb ontzettende last van mijn blaas. Wordt er helemaal knetter gek van. Baal als een stekker. :cry:
Whoeps 8O Had je nog geen controle gehad? :? Nou ja, het is toch geen vliegweer. ;) Wel mooi ruk. Meld je het kamernummer, kom ik weer op de koffie. :yes:
 
Het is net zo windstil als zaterdagavond. Alleen toen scheen de zon er ook bij. Gelukkig was ik toen ook vliegen. ;)


@junkie: Werk je ook al op zon- en feestdagen? 8O Met toeslag mag ik toch hopen...

niet verkeerd betaald idd , maar dat heb ik gelukkig wel vaker ;)

en toch maar gaan werken , want de agenda staat flink vol .

en alweer thuis hoor , was een tussendoor klusje , anders blijft het maar liggen .

wel regen inmiddels in 075.

ik werd net gebeld door iemand die een kawasaki ar 125 heeft staan :thumbsup: , mijn advertentie ,gevraagd ar125 heeft dus goed geholpen , straks gelijk ff kijken, hij staat in amsterdam :D
en is ook weer een vriend van de verkoper in oostzaan waar ik hercules spullen van kocht , klein wereldje ;)
 
Inmiddels ook Regen in 0213..,

Affin, toch maar begonnen met accu's cycelen van de Jet, Hij kan er maar klaar voor staan..
Misschien volgend weekend wel mooi weer....8O

Wel weer wat geleerd, als je via de speciale aansluiting can de emotec magneet switch laad, kan je maar max. 1,5A laden..., Dat schiet natuurlijk niet op als je een 3000mA lipo aan het cyclen gaat..

Bij rechtstreekse aansluiting geen probleem :thumbsup: Alleen dat stekkertje zit wel op een heel beroerde plaats om elke keer los te halen...

Dus tijdig plannen om te laden voor het vliegen.

@ 3D fresh, Succes, hopen dat het meevalt...
 
Wel weer wat geleerd, als je via de speciale aansluiting can de emotec magneet switch laad, kan je maar max. 1,5A laden..., Dat schiet natuurlijk niet op als je een 3000mA lipo aan het cyclen gaat..
Ik mag toch hopen dat er door die switch meer kan als de servo's aangestuurd worden. :? Anders wordt het wel een puntje van aandacht. :teacher: Sowieso merkwaardig om via zo'n switch te laden, lijkt me niet handig omdat je last krijgt van extra overgangsweerstanden met als gevolg dat je lader geen realistische waardes weergeeft. :( Accu's laad je rechtstreeks zonder rommel ertussen. :yes:

Ik weet ook niet of die magneetswitch een reed relais is of dat het elektronisch geschakeld is met een Hall opnemer en wat elektronica. In het eerste geval zou ik het niet vertrouwen in een vlieger als een Jet. :nooo:
 
Ik mag toch hopen dat er door die switch meer kan als de servo's aangestuurd worden. :? Anders wordt het wel een puntje van aandacht. :teacher: S

In normaal bedrijf 10A in piek 25A, dus dat gaat wel goed.
merkwaardig om via zo'n switch te laden, lijkt me niet handig omdat je last krijgt van extra overgangsweerstanden met als gevolg dat je lader geen realistische waardes weergeeft. :sad: Accu's laad je rechtstreeks zonder rommel ertussen. :yes:
Dat is inderdaad wat er gebeurd, de hyperion "drosseld"meteen naar max. 1,5A laadstroom, hij blijft overigens wel doorgaan tot de goede waarde.
De aansluiting is er speciaal voor gemaakt, met het idee om de aansluitingen van de accu's door te solderen aan de switch, zodat extra stekkers worden vermeden...
Ik weet ook niet of die magneetswitch een reed relais is of dat het elektronisch geschakeld is met een Hall opnemer en wat elektronica. In het eerste geval zou ik het niet vertrouwen in een vlieger als een Jet. :nooo:

Uiteraard een Hall opnemer :thumbsup:

(gelukkig was ik eigenwijs, en had een stekker gemonteerd op de accu :cool:)
 
Hoelaat gaat de club open vandaag Ronald?

Jasper: succes man, is weer ff schrikken. Gezondheid gaat ff voor. Als je moet blijven kom ik vanaaf ook wel langs 8O Maar laten we hopen van niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top