Kijk eens motorsports. Ik heb dus pas een E-Maxx besteld en ben erg enthousiast. Ik ben hier om hulp te krijgen van ervaren E-Maxx eigenaren of mensen zoals Wesley die er behoorlijk wat van weten. Heb jij ook een E-Maxx pas besteld en heb je daar vragen over???????
Als je de reacties (goed) doorgelezen had, dan zou je er wel achter zijn gekomen dat de vragen over de lipo's zelf in de auto toch verschillend zijn.
idd , en elke keer wordt er een advies gegeven over bv 3S , wat later je gewoon weer in de wind slaat. Tuurlijk ben je enthousiast, en heb je vragen ,maar als je gewoon eens gaat lezen over de auto wordt je al heel veel wijzer omtrent de na'- en voordelen .
Wesley bezit geen e-maxx maar een e-revo , is wel een andere auto qwa opbouw en qwa looks , maar wel met dezelfde MMM combo . Die is toch beter bestand tegen "mishandeling "dan de E-maxx...(ja dat weet ik ook , die heb ik ook gehad , netzoals de Slash 2WD. 4WD , slash 1/16,e-revo,e-revo 1/16 , rustler , Bandit , Stampede 2wd, 4wd , rally 1/16, E-maxx , al dan niet met de stock geleverde electronica als de "eigen electronica")
Ik hoef geen e-maxx , die heb ik gehad , en heb daar een mening over zeker op 4S ,5S en 6S , en die heb ik uitvoerig getest , en snel tot de conclusie gekomen dat het te weinig waar is voor je geld , ook 2e hands , omdat er nog wat slijtage ontstaat op diverse onderdelen.
opsomming :
-diffs slijten snel en hebben veel speling
-aandrijfassen zijn van plastic wat bij de MMM te veel krachten krijgt te verwerken wat snelle slijtage geeft .
-Op 4 S of lager is de MMM combo niet vooruit te branden op een "zware "wagen , en zeker met de stock banden.
-stock banden zijn erg dun, scheuren snel , en gaan snel zand en vuil opnemen , wat onbalans geeft .
-standaard schokbrekers zijn niet bestand tegen de "zware "auto bij het springen e.d
-schokbrekertorens zijn te slap , zie hierboven .
-Stock stuurservo heeft te weinig kracht .
voila , er zij heus wel andere goede ervaringen ermee, echter wil je een beetje torque onderin , dan moet je zeker op 4s of hoger rijden.
Vergeet niet dat een 3S of 4S lipo , voldoende Mah moet hebben en een hoge C waarde , dit ivm de afgifte Ampere's aan de MMM combo die niet zuinig daarmee om springt , en omdat er wat gewicht verplaatst moet worden .....
suc6
