Mede forummers:
Wat is nou grote verschil tussen Torque tube en een aandrijfriem.
Is het beter/energie zuiniger/minder fragiel etc?
Sommige mensen zeggen... de grote merken zoals Goblin gebruiken geen torque tube. Maar Align heeft in de nieuwe modellen ook wel de torque tube. Als er een merk was dat van belt is overgestapt naar Torque EN WEER TERUG, dan is er inderdaad wat mis met de TT.
Mijn 450 heeft een belt en doet het goed.
Ik heb een 500TT gekocht (gebruikt) en ik heb alleen maar problemen met de staart. Maar dan kan liggen dat het gebruikt is en dat er steeds wat kapot gaat. Eerst de torque tube tandwiel voor.
Dan de houder achter bij de staart, waar de metalen beugel gebroken is.
Dus ik kan een nieuwe TT staart kopen of de overstap maken naar Belt.
Wat is nou grote verschil tussen Torque tube en een aandrijfriem.
Is het beter/energie zuiniger/minder fragiel etc?
Sommige mensen zeggen... de grote merken zoals Goblin gebruiken geen torque tube. Maar Align heeft in de nieuwe modellen ook wel de torque tube. Als er een merk was dat van belt is overgestapt naar Torque EN WEER TERUG, dan is er inderdaad wat mis met de TT.
Mijn 450 heeft een belt en doet het goed.
Ik heb een 500TT gekocht (gebruikt) en ik heb alleen maar problemen met de staart. Maar dan kan liggen dat het gebruikt is en dat er steeds wat kapot gaat. Eerst de torque tube tandwiel voor.
Dan de houder achter bij de staart, waar de metalen beugel gebroken is.
Dus ik kan een nieuwe TT staart kopen of de overstap maken naar Belt.