Dat dit draadje zo goed loopt qua reacties. Ik geloof dat Flyfun nu wel genoeg advies ontvangen heeft om er wel of niet er iets mee te doen dacht ik zo...
Groeten Paul
Groeten Paul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik de "believers" eens helemaal op de kast jagen? Binnen enkele jaren sluit de allerlaatste LHS in West-Europa.
Over 1 zaak ben ik het grondig oneens, en dat is dat je gelooft dat dit proces omkeerbaar is. Dat is het niet want er is niemand bij gebaat, enkel de directe betrokkene. En die groep is totaal verwaarloosbaar in ogen van de beleidsmakers.
Misschien krijg je gelijk, maar ik heb niet het gevoel dat het zo afloopt met de LHS in West-Europa.
Deze bewering vind ik veel te radicaal.
Je kan zelf wel in dit draadje lezen dat er voldoende modelbouwers bereid zijn om spullen bij de LHS te kopen.
Wel is het zo dat bijna iedereen ontevreden is over de huidige winkelformule.
Er zal vast wel eens een geboren zakenman(vrouw) opstaan en een nieuwe weg inslaan.
Inspirerend vind ik het succesverhaal van "Der Schweighofer".
Over deze zaak kan ik meepraten. Ik heb hem kunnen volgen vanaf de eerst dag dat hij zijn deuren opende.
Het is een zakenman met visie. Waarom is hij zo groot geworden?
Niet vanwege zijn mooie worden, maar door daden vanuit een eerlijke overtuiging.
Keihard werken, niet wachten tot de klant naar hem doe kwam, maar onafgebroken modelvliegclubs persoonlijk bezocht met een bus vol spullen voor de verkoop.
Nog voor de komst van internet wist iedereen wie Der Schweighofer was.
Johannes
Tja, dit forum en ook overige fora worden inderdaad steeds meer een helpdesk voor producten, die 'elders' zijn gekocht.
Met het gemak van goedkoop over de grens kopen verwachten veel mensen dat ze wel hier de forums en winkeliers kunnen lastig vallen met hun aangekochte producten voor support. Het mag duidelijk zijn dat een normale winkelier daar geen zin in heeft en ook hier zie je dat het forum heel vaak als helpdesk gebruikt wordt wat soms de nodige discussies geeft.
Koop het dan niet daar zou ik zeggen....
Wij westerlingen hebben die schop onder ons hol nodig om terug te heroriënteren en te innoveren. Flink even met de neus op de feiten gedrukt worden en dan richting kiezen en keihard werken dan komen we er wel. Maar niet meer verlangen naar iets dat is geweest. Dat is voorgoed voorbij!
En dan zit er bij die prijs geen goede service en garantie op.
laat staan een manual hahaahah.
Dus niet piepen je kon het van te voren al weten.
En als je dan bv zo een gevaarlijke koffiemolen in huis het gehaald zie ik je vanzelf wel in onze winkel nadat je eerst bij de kruitvat bent geweest voor een doos EHBO middelen.
En als je dan bv zo een gevaarlijke koffiemolen in huis het gehaald zie ik je vanzelf wel in onze winkel nadat je eerst bij de kruitvat bent geweest voor een doos EHBO middelen.
Ja, ze komen terug met een volgend in het buitenland aangekocht probleem.