NK 1:10 brandstof

@_cyclops_ maar niet de eerste met betalen ;-) :-) . Was ik ook niet.

Als iedereen nu betaald dan gaat het NK door.

En ik mis nog wat rijders en dan kunnen we een mooi NK rijden dit jaar.
 
Als "webmaster" van de nomac site kan ik de foto's die op de pasjes komen ook bekijken.
Soms zou je dan ook willen dat je ze ergens zou kunnen plaatsen.. he, Roy? :-)
 
Gaat nog niet echt hard met de inschrijvingen lijkt het. Zijn er nog meer die nomac gaan rijden?

M.v.g. Mark

Je kunt je geewon inschrijven.

Toevoeging aan sectie 11.2.1:

“Indien er minder dan 10 licenties voor een klasse zijn dan worden beide klassen bij elkaar verreden en geld dan als de NK klasse.”

En

Het voorstel is aangenomen.

Toevoeging aan 11.2.3

“Voor de rijders die zich aan het begin van het jaar voor de Nomac klasse hebben in geschreven en welke niet de NK finale hebben bereikt zal er een aparte finale van 20 minuten worden verreden. Deze finale telt niet mee voorde behaalde punten; hiervoor geldt uitsluitend het bereikte resultaat in de sub-finales of A-finale.”

Dus rij je een eigen finale naast de evt finale met de NK rijders!
Dubbel pret.
 
Gezien het feit dat de n12t1 niet meer als zodanig geproduceerd wordt, is de Nova Sturm uit de 'live range' al als gelijkwaardig geaccepteerd?

Gezien de exploded views van beide motoren, is alleen de koelkop en carburateur anders. En de carburateur alleen doordat er een losse venturi is gebruikt. De belangrijkste zaken als krukas, carter, verbrandingskamer en zuiger cilinderset zijn identiek.

Wellicht dat het sectiebestuur hier duidelijkheid kan verschaffen? Dat maakt het zoeken naar verkoopadressen makkelijker.

Grt
Julius
 
Bij een lossen venturi misschien ook een idee om er een staafje op maat te maken die je erin kunt duwen. want zo'n plastick venturi is makkelijk iets te ruimen.

Idee is simpel, max is 5.5mm toegestaan, maak een staaf van 5.6mm of 5.55mm en je mag hem niet doorheen kunnen duwen.
 
Gezien het feit dat de n12t1 niet meer als zodanig geproduceerd wordt, is de Nova Sturm uit de 'live range' al als gelijkwaardig geaccepteerd?

Gezien de exploded views van beide motoren, is alleen de koelkop en carburateur anders. En de carburateur alleen doordat er een losse venturi is gebruikt. De belangrijkste zaken als krukas, carter, verbrandingskamer en zuiger cilinderset zijn identiek.

Wellicht dat het sectiebestuur hier duidelijkheid kan verschaffen? Dat maakt het zoeken naar verkoopadressen makkelijker.

Grt
Julius

We hebben er al wel contact over gehad met Novarossi, en ja ze zijn hetzelfde volgens de italiaanen.

Zijn de NT1's helemaal niet meer te krijgen?
Als dat het geval is zouden we "nog even snel" een reglemenswijziging moeten doorvoeren... :(
 
We hebben er al wel contact over gehad met Novarossi, en ja ze zijn hetzelfde volgens de italiaanen.

Zijn de NT1's helemaal niet meer te krijgen?
Als dat het geval is zouden we "nog even snel" een reglemenswijziging moeten doorvoeren... :(

Ik denk dat dat sowieso handig is. Als ze gelijk zijn, dan wordt eea. gewoon eenvoudiger. Niet te krijgen is overdreven, maar gedurende het seizoen wordt het niet beter...

Regelement wijzigen is misschien niet eens nodig. Het is geen andere motor immers.
 
Back
Top