TC Team Magic vraagje

Wil weer starten met TC rijden. Natuurlijk het internet afzoeken en auto's kijken. Nu zag ik van Team Magic de E4JS II, een midlevel TC met een vriendelijk prijskaartje. Deze is gebaseerd op de E4rsII en III de toplevel TC.van Team Magic. Denk dat je met deze leuk meedoen met clubwedstrijden.. .Heeft iemand ervaring met deze auto? Had ook al gekeken naar onderdelen en dat moet geen probleem opleveren. zijn via het internet goed verkrijgbaar!
 
Kijk eerst eens waar ze bij jou club mee rijden.Als je eens een wedstrijdje meepikt en je bent de enige met zo'n auto en je rijd wat stuk kan er vaak niemand anders helpen met een onderdeel.Als je allemaal dezelfde wagens hebt of toch zelfde merk zijn er vaak mensen die je uit de nood kunnen helpen.Heb zelf nog geen ervaring met team magic maar onderdelen enkel bestellen via internet is het ook niet ivm wachttijden en je wilt dan misschien toch dat volgende weekend weer op de baan zijn... Goed overwegen dus ;) Met een zelfde wagen kan je ook direct afsteltips van andere mensen krijgen,des te sneller staat je auto goed.
 
Er wordt het meest met Tamiya gereden....maar wel veel verschilende autos....maar in ieder geval bedankt voor de tips....blijf idd gewoon Tamiya rijden haha ....
 
Ja kwa rijden top hoor. Merk nu wel dat de duurdere versie iets preciezer rijd en bouwt en wat slijtvaster is kwa onderdelen als spool, assen, etc.
 
Ja kwa rijden top hoor. Merk nu wel dat de duurdere versie iets preciezer rijd en bouwt en wat slijtvaster is kwa onderdelen als spool, assen, etc.
Volgens mij is het ook mogelijk om onderdelen te gebruiken van de evoII en III toch? En hoe zit het met verkrijgbaarheid van de onderdelen. [emoji1]
 
Onderdelen van de III zijn bijna allemaal uitwisselbaar met de II. Snaren en al het plastic zoals armen en hubs etc zijn sowieso hetzelfde. Grootste verschil in luxe van de III zit hem vooral in de Carbon plaat en topdeck en alu bulkheads ipv hard plastic op de II. Dat scheelt ook veel in de kosten natuurlijk ;).

Onderdelen in Nederland is vooralsnog wat lastig. Ik probeer sinds kort wel het meest gebruikte op voorraad te houden voor verkoop. Verder is het vooral in Duitsland en Frankrijk goed verkrijgbaar.
 
Onderdelen van de III zijn bijna allemaal uitwisselbaar met de II. Snaren en al het plastic zoals armen en hubs etc zijn sowieso hetzelfde. Grootste verschil in luxe van de III zit hem vooral in de Carbon plaat en topdeck en alu bulkheads ipv hard plastic op de II. Dat scheelt ook veel in de kosten natuurlijk ;).

Onderdelen in Nederland is vooralsnog wat lastig. Ik probeer sinds kort wel het meest gebruikte op voorraad te houden voor verkoop. Verder is het vooral in Duitsland en Frankrijk goed verkrijgbaar.
Das goed om te weten...ben erg benieuwd naar de auto. Maar rij al jaren Tamiya....en blijft wel mn favoriet...[emoji1]
 
Onderdelen van de III zijn bijna allemaal uitwisselbaar met de II. Snaren en al het plastic zoals armen en hubs etc zijn sowieso hetzelfde. Grootste verschil in luxe van de III zit hem vooral in de Carbon plaat en topdeck en alu bulkheads ipv hard plastic op de II. Dat scheelt ook veel in de kosten natuurlijk ;).

Onderdelen in Nederland is vooralsnog wat lastig. Ik probeer sinds kort wel het meest gebruikte op voorraad te houden voor verkoop. Verder is het vooral in Duitsland en Frankrijk goed verkrijgbaar.
Maar is wel een mooie auto. Moet nog wel een auto voor volgend jaar zoeken. Dus wie weet.
Volgens mij ben jij dit jaar kampioen geworden met deze auto toch?[emoji106]
 
Back
Top