beste denzjayd...
je maakt het een beetje onduidelijk...
Het systeem is gemaakt voor 6 volt.
zo'n accu zit erin.
zo heeft het gewerkt.
Dus moet je ook proberen dat aan te houden.
dus, 6V.
bij alles wat je doet.
niet opeens naar 12 of 3 volt springen..
2e punt is capaciteit, oftewel bij een auto de maat van de tank.
je kan een grotere accu plaatsen. dus 6 volt, maar dan 20Ah (20 Ampere hour, capaciteit van de accu)
of je kan 2 accu's plaatsen. die 2 accu's moet je dan aan elkaar knopen, zodat ze samenwerken als 1 accu en dus nog steeds 6V geven.
Wel 2 dezelfde, en 2 nieuwe pakken. dus 2 accu's van 6 volt, 10Ah. geeft bij samenwerken 6Volt, maar wel 20Ah. dus 2 keer zo lang rijden. en 2 keer zo lang laden.
je hoeft dan heeeeeeeeeel erg weinig aan de originele bedrading te doen.
gewoon 1 accu aansluiten.
en de 2e accu met een extra draad naar de eerste parallel zetten.
Dus geen moeilijkheden met 1 accu per motor en zo.
Wel ff multimeter gebruiken.. je moet zeker weten dat er rond de 6 volt op het systeem komt te staan.
is dat 12, heb je het niet goed gedaan, en fikt er iets uit.