Jeremy,
De constructie is robuuster naar mijn idee. De kracht op de roerbladen bij stuuruitslag is best groot door de stuwende werking van de schroeven.
Dat verklaart een hoop. Duidelijk. Was wel benieuwd namelijk, dankje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jeremy,
De constructie is robuuster naar mijn idee. De kracht op de roerbladen bij stuuruitslag is best groot door de stuwende werking van de schroeven.
Dennis, Waarom gebruik je buiten de bouten ook nog polyesterplamuur om de roerhakken ............
Ziet er netjes uit Dennis. Ik ga ook je voorbeeld volgen en eerst de techniek monteren en uitvoerig testen. Alleen heb ik thrusters en geen vaste schroeven en roeren.
Solex, in het begin van mijn verslag kun je de romp in detail zien. In de boeg zit een bijzondere vorm die, samen met de schroefasfundatie uitkomend uit de romp het beter was de mal overlangs te splitsen. Wanneer ik hem over de lengte had gemaakt, kon de mal nooit loskomen van de romp. Vandaar.Prachtig !
Mag ik vragen waarom jij gekozen hebt voor een deling in voor/achter voor wat betreft de mal?
Ipv de romp in links/rechts op te delen..
Duidelijk.
Als ik nog 1 vraagje mag stellen over de mal : heb je er iets van paspennen ingezet, zo ja : hoe/wat ?
Dankje klaas, enneh van het voorjaar gaan we een keertje samen varen hoor!Ziet er veelbelovend uit Dennis! Gr. Klaas.
Dennis.
Ik zie dat jullie jouw plug niet hebben afgelakt voordat je begon met de mal opbouwen?
Gewoon loswas lagen opgebouwd op de plug, die als laatste laag een "filler" had?