Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, inderdaad nog behoorlijk in het voren én RES is natuurlijk een mooiweer klasse. Het zou kunnen; máár, wie komen er nog meer en met welke modellen? Een beetje vergelijking is altijd goed.Het is nog ver weg, maar misschien kun je volgende week zondag komen voorvliegen op het veld van Losser![]()
Ik ben ook benieuwd of er in Noord NL RES wordt gevlogen, zo ja, laat wat van je horen.
Wij kunnen meeting gaan plannen op het veld van Losser, iedereen is welkom. Het moet natuurlijk wel een mooie winterdag zijn.
Of je nagels knippen [emoji2957]Puntje van aandacht. Tijdens de start waarschijnlijk met de nagels door de folie gegaan. Beter was een extra stukje beplanking geweest op dit punt waar je hem veel en stevig vast houdt.
Bekijk bijlage 348808
Hans, op de bouwtekening is te zien dat er ballast onder de vleugel kan. In spant 2 & 3 zitten gaten van 10 mm en een uitsparing, waarin een staaf geschoven wordt (met een nokje)vanaf de servo zijde. De staaf wordt vergrendeld met een verdraaiing. Soort bajonet sluiting. Een volledige gfk buis waar de ballaststaaf in glijdt, is natuurlijk zwaarder, maar is wel handiger bij het snel wisselen van ballast. Bij mij zit de servo draad van de remklep in de weg.Ben erg benieuwd hoe je de Xdream van ballast kan voorzien, hoe heb jij dat opgelost Johan?
Willem, vlieg je morgen met of zonder ballast?Of je nagels knippen [emoji2957]