Ik weet niet of de schroef en de as al definitief geplaatst zijn, maar ik heb toch de volgende bedenking als ik de plaatjes zie:
Ik ben het volledig met Klaas en Ronk eens, dit is een speedschroef en dus niet echt passend bij dit model.
Het moertje zit nog ruim 5 mm van het einde van de schroefaskoker verwijderd.
Ik zou dus de schroef demonteren, eerst een metalen rondsel (washer) over de as schuiven, dan het moertje tot vaan het einde op de schroefdraad draaien, met de hand, dus niet met hulpmiddelen zo ver mogelijk vastdraaien, en dan de schroef (deze of één die beter geschikt is) met de hand zo ver mogelijk opschroeven. Dan pas de schroef vast houdend, het moertje met een sleutel zo vast mogelijk tegen de schroef aan draaien.
Dan de schroefas volledig inschuiven tot de washer het lager van de schroefaskoker raakt en aan de binnenzijde het messing ringetje met minimale speling, maar zeker niet spannend tegen het binnenste lager vast zetten. Dan kan je de as in de koppeling vast zetten. Mocht de as te lang zijn, dan kan je deze aan de binnenzijde een paar mm inkorten.