Alles gemonteerd

upload_2023-11-14_17-20-16.jpeg
 
Toen kwam het mooi uit met de nieuwe aandrijfassen. En omdat ze in het midden vrij kunnen bewegen, kunnen ze aan beide uiteinden niet beschadigd raken door kruiskoppelingen.
Het zijn eigenlijk twee halve assen die met elkaar verbonden zijn en die zich aanpassen wanneer de auto veert.

Waar ik nu op wacht is de stabilisatorstang voor de achterkant en de nieuwe wielen.
 
Ik heb deze stickers besteld.

Reproductie van Turbo Inferno.

Ik heb van uit Canada gekocht.

upload_2023-11-15_16-58-5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik verstond niet goed wat dat blokje lijkt te zijn, an de kant waar de hexen aan komen. Daar zitten de lagers toch?
Ik vraag me af hoe deze assen het doen in vergelijking met gewone CVD's of dogbones. Het lijkt me verfijnder, maar ook wat delicater? Ik bedenk dan dat ik mss liever wat speling heb vanwege slijtage in de dogbones ipv deze. Gezien dogbones wat bulkier zijn. Benieuwd hoe deze er uit zien na een tijd goed te rijden op 4 of 6s in stof enz.
 
Ik heb de voorbumper aangepast zodat deze meer op die van de Turbo Inferno moet lijken.
 

Bijlagen

  • upload_2023-11-16_21-51-37.jpeg
    upload_2023-11-16_21-51-37.jpeg
    257,2 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Ik verstond niet goed wat dat blokje lijkt te zijn, an de kant waar de hexen aan komen. Daar zitten de lagers toch?
Ik vraag me af hoe deze assen het doen in vergelijking met gewone CVD's of dogbones. Het lijkt me verfijnder, maar ook wat delicater? Ik bedenk dan dat ik mss liever wat speling heb vanwege slijtage in de dogbones ipv deze. Gezien dogbones wat bulkier zijn. Benieuwd hoe deze er uit zien na een tijd goed te rijden op 4 of 6s in stof enz.


Er zijn veel te weinig mensen die hun auto na het rijden goed schoonmaken.
Het reinigen van de auto is onderhoud en geeft de auto minder slijtage, een langere levensduur en een mooier uiterlijk.
Na een run moet al het stof worden verwijderd.

Er is één ding dat ik met zekerheid kan zeggen nu ik het met eigen ogen heb gezien: die assen van mij zijn qua constructie van echte kwaliteit.
Wat het materiaal betreft: het is staal.
En dit is niet "Made in China"
Die zijn Amerikaanse.
 
Ik heb de voorbumper aangepast zodat deze meer op die van de Turbo Inferno moet lijken.

(De foto is bowenkant op)
 

Bijlagen

  • upload_2023-11-16_22-9-20.jpeg
    upload_2023-11-16_22-9-20.jpeg
    292,9 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Ik heb de voorbumper aangepast zodat deze meer op die van de Turbo Inferno moet lijken.


upload_2023-11-16_22-18-57.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel te weinig mensen die hun auto na het rijden goed schoonmaken.
Het reinigen van de auto is onderhoud en geeft de auto minder slijtage, een langere levensduur en een mooier uiterlijk.
Na een run moet al het stof worden verwijderd.

Er is één ding dat ik met zekerheid kan zeggen nu ik het met eigen ogen heb gezien: die assen van mij zijn qua constructie van echte kwaliteit.
Wat het materiaal betreft: het is staal.
En dit is niet "Made in China"
Die zijn Amerikaanse.

Dat is het net: een dogbone of cvd kun je prima uitblazen,deze schuifassen niet. Ga je ze telkens uit elkaar halen? Soit, kwaliteit blijkt maar na verloop van tijd.
 
Dat is het net: een dogbone of cvd kun je prima uitblazen,deze schuifassen niet. Ga je ze telkens uit elkaar halen? Soit, kwaliteit blijkt maar na verloop van tijd.

Als je een scheerkwast gebruikt om schoon te maken, kun je net zo goed mijn aandrijfassen schoonmaken
 
Ik heb dit bodyshell voor Inferno MP7.5 gekocht.

Groen en witte kleur en Turbo Inferno stickers....


upload_2023-11-17_17-42-49.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Top