Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt ertegenaan zou ik persoonlijk niets vinden..
motor draait niet met de klep open, dat scheelt dan weer 100%
misschien een zacht schuurtje geven op die plek, om te zorgen dat de twee elkaar niet extreem bijten
iets wat glad is schuurt minder dan iets wat grof is..
Kun je in de ruimte die de motor in de ophang gaten heeft, niet een tikkie schuiven met het hele ding?
als het een mm is, zou dat moeten kunnen
Kleine gedachte erachter: iets wat schuurt, maakt vanzelf ruimte
dus door de tijd heen, komt ie vanzelf door de kap heen.
je kan ook de hevel losmaken, en op een iets andere positie weer vastzetten
persoonlijk deel ik je gedachten en denk ik dat de motor bij volgas in ademnood komt met de carb zo dicht tegen de kap aanVoor alle duidelijkheid is het enkel de choke gevel die er zo net tegen zit. Mogelijks kan ik er nog net een blaadje papier tussen krijgen. Het is dan enkel in gesloten stand.
Dus hij komt enkel zo dicht bij het choken. Wanneer de motor draait is de chokeklep open dus komt hij er dan wel voldoende vandaan.
Mijn grootste bezorgdheid was eerder de afstand van de carburator zelf. Zal dit geen invloed hebben op motorloop? Is iets van een 14mm zoals te zien op foto.
zolang er voldoende flow is, komt dat wel goed
je zal met name, net als je vorige toestel, ff goed moeten kijken hoe je de baffles neerzet.
geen drukopbouw en zo
Zo divers mogelijk is me duidelijk qua antennes. Maar of het ook nodig is om de ontvangers zelf op een andere positie te zetten lijkt me overdreven toch?Zo divers mogelijk qua antennes. Weg van metaal / kabels. Handleiding is slechts een idee....