dit is geen advertentie, ik verkoop ze niet, maar zag hem wel op het net!! hij kost € 625!!!! 17.5HP/9000rpm Idle Speed: 1100 rpm/min Static Thrust 35Kg / 100 meters Altitude Static Thrust 31.5Kg / 1800 meters Altitude The specification of the aircraft propeller: 30 X 12; 32 X 10 the type of the sparking plug:NGK CM6 Exhaust Amount: 170cm3 diameter × stroke: 52mm×40mm Ratio of compression: 9.5:1 Ratio of lubricating capacity: 30:1 Weight: Main engine - 3550g Exhaust pipe - 200g X 2 Ignition equipment - 160g http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=2681
valt mee, ik heb daar al 5 dle's vandaan, 82,- aan bijkomende kosten dat was een dle 111, over de andere 4 heb ik niets hoeven te betalen... en je hoeft hem niet te kopen... hij blijft wel een heel stuk goedkoper dan de westerse motoren..
Nee nog niet. Aanvankelijk was ik van plan om de dle170 op een 3,07m Yak54 te zetten, maar het was nog onduidelijk wanneer deze leverbaar werdt, dus heb ik voor een 2,7m yak54 met dle111 gekozen die ik nu net klaar heb, dus zal nog wel even duren voor deze motor op een model komt, alhoewel ik toch wel benieuwd ben hoe deze het gaat doen Groet Jan
Die "Sbach" van Tom is geen Sbach, maar een 3W Votec met een 3W-157 in Die 2e van Tim is wel een echte Sbach, inderdaad met DLE 170cc. Op de 3DC fly in liep hij maar op 1 cylinder, ontsteking is vervangen en nu draait de motor wel goed. Een PT-models 32x10 is te klein, nu staat er een Mejzlik 32x12 op en dat is al beter maar hij kan waarschijnlijk nog een grotere prop aan. Er zit véél power in die motor. Hij vloog eerst met een 3W 150cc, de DLE heeft beduidend meer vermogen.