DLE 170 is leverbaar.

Discussie in 'Brandstof vliegtuigen' gestart door razor, 1 nov 2010.

  1. razor

    razor Guest

    dit is geen advertentie, ik verkoop ze niet, maar zag hem wel op het net!!

    hij kost € 625!!!!

    17.5HP/9000rpm
    Idle Speed: 1100 rpm/min
    Static Thrust 35Kg / 100 meters Altitude
    Static Thrust 31.5Kg / 1800 meters Altitude
    The specification of the aircraft propeller: 30 X 12; 32 X 10
    the type of the sparking plug:NGK CM6
    Exhaust Amount: 170cm3
    diameter × stroke: 52mm×40mm
    Ratio of compression: 9.5:1
    Ratio of lubricating capacity: 30:1
    Weight: Main engine - 3550g Exhaust pipe - 200g X 2
    Ignition equipment - 160g

    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=2681
     
  2. Hackroader

    Hackroader

    Lid geworden:
    12 sep 2009
    Berichten:
    1.336
    Locatie:
    Arnhem
    170 cc :eek: 0.0
     
  3. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
    +19% BTW + douanekosten + inklaringskosten.
     
  4. Jan van Brenk

    Jan van Brenk

    Lid geworden:
    10 apr 2006
    Berichten:
    478
    Locatie:
    Barneveld
    Heb de DLE170 al hier;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  5. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.014
    Locatie:
    Moordrecht
  6. Dennis Dierckx

    Dennis Dierckx

    Lid geworden:
    27 feb 2006
    Berichten:
    1.261
    Locatie:
    Gierle - Delft
    heb je hem al laten lopen? :)
     
  7. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.820
    Locatie:
    Zeewolde
    Haha, Jan en welke kist komt erachter?
     
  8. razor

    razor Guest

    valt mee, ik heb daar al 5 dle's vandaan, 82,- aan bijkomende kosten dat was een dle 111, over de andere 4 heb ik niets hoeven te betalen...

    en je hoeft hem niet te kopen...

    hij blijft wel een heel stuk goedkoper dan de westerse motoren..
     
  9. Jan van Brenk

    Jan van Brenk

    Lid geworden:
    10 apr 2006
    Berichten:
    478
    Locatie:
    Barneveld
    Nee nog niet.

    Aanvankelijk was ik van plan om de dle170 op een 3,07m Yak54 te zetten, maar het was nog onduidelijk wanneer deze leverbaar werdt, dus heb ik voor een 2,7m yak54 met dle111 gekozen die ik nu net klaar heb, dus zal nog wel even duren voor deze motor op een model komt, alhoewel ik toch wel benieuwd ben hoe deze het gaat doen;)

    Groet Jan
     
  10. Jan van Brenk

    Jan van Brenk

    Lid geworden:
    10 apr 2006
    Berichten:
    478
    Locatie:
    Barneveld
    Even de DLE170 op de weegschaal gelegd met alle onderdelen, behalve de 2 dempers.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dus totaal 3776g
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  11. GiBi

    GiBi

    Lid geworden:
    2 okt 2007
    Berichten:
    510
    Locatie:
    nijlen city
    ziet er goed uit ben eens benieuwd dan zou een 3M wat betaalbaarder zijn xD
     
  12. GiBi

    GiBi

    Lid geworden:
    2 okt 2007
    Berichten:
    510
    Locatie:
    nijlen city
    en heeft al iemand een idee hoe hij loopt?
     
  13. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Die 2 Sbachs op de 3DC Fly In hadden toch een DLE170?
     
  14. Charlie..

    Charlie..

    Lid geworden:
    2 aug 2004
    Berichten:
    422
    Locatie:
    Diest
    Die "Sbach" van Tom is geen Sbach, maar een 3W Votec met een 3W-157 in ;) Die 2e van Tim is wel een echte Sbach, inderdaad met DLE 170cc. Op de 3DC fly in liep hij maar op 1 cylinder, ontsteking is vervangen en nu draait de motor wel goed. Een PT-models 32x10 is te klein, nu staat er een Mejzlik 32x12 op en dat is al beter maar hij kan waarschijnlijk nog een grotere prop aan. Er zit véél power in die motor. Hij vloog eerst met een 3W 150cc, de DLE heeft beduidend meer vermogen.
     

Deel Deze Pagina