Hoi, Mijn Esc is op de een of andere manier dood. Ik weet niet hoe maar in elk geval ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een E-Firestorm Flux met een 5700kv brushless Warp motor en een Hpi Flux MOTIV Esc. Wat zou een geschikte nieuwe esc zijn?? Voor 2-3s Lipo's? En hoeveel A is deze Motiv esc?? Ik zat namelijk te denken aan de 60A hobbyking esc. Groetjes en Alvast bedankt
Esc Die van HK kan ik aanbevelen. Kan tot 4s lipo`s aan en is in mijn beleving niet kapot te krijgen. Ook geen beperking qua kv. Wel is ie best groot.
De ezrun 60a heeft maar ondersteuning tot 3s lipo's en er zit ook een beperking kwa kv/turns van de motors op: Overigens is de regelaar zo groot ook weer niet... With 4-6 cells NiMH/NiCd or 2S Lipo: On-Road≥5.5T, Off-Road≥8.5T; With 6-9 cells NiMH/NiCd or 3S Lipo: On-Road≥8.5T, Off-Road≥13T; HOBBYWING TECHNOLOGY CO., LTD. Ik heb hem zelf in mijn rally auto en vind het een fijne esc
Hoe heb je dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen? Weet je zeker dat het niet je schakelaartje is dat een slecht contact geeft? Gewoon je schakelaar er vantussen halen, is toch altijd een probleem met fijn stof.
Heb een dagje in 't bevroren gras gereden met m'n nieuwe grasbanden... Er lag ongeveer 1mm sneeuw en dat spatte die de lucht in enzo. Waarschijlijk is er tijdens het rijden vocht in de esc gekomen ;(. Ik heb de auto nog wel vrij van grassprietjes en zand gemaakt door 'm te föhnen waardoor die ook droog werd. Heb alles doorgemeten en opnieuw ingeplugd en al die dingen. En het zit niet in de on/off switch. Ik heb naar 100x te switchen de motor aan de praat gekregen na alles te checken en niets te hebbe gevonden maar na 1 jump sloeg hij alweer af en zit ik dus nog steeds met hetzelfde probleem :$ Groetjes en bedankt.
Dat is waarschijnlijk de schakelaar dus Oftewel, de schakelaar eraf halen en de draadjes permanent aan elkaar solderen of een stekkertje ertussen doen.
Dat bedoel ik dus ook. 100x switchen en uiteindelijk deed ie het wel eens dan kan het niets anders zijn dan de schakelaar.
De schakelaar op je regelaar.. Die moet je er gewoon tussenuit halen. Dan schakel je de auto aan op het moment dat je de accu aansluit.