Traxxas Slash 4x4 topic deel2

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Psygho (Emil), 28 okt 2011.

  1. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Dit systeem past er gewoon op. Beter kun je echter een grote fan van 50x50 installeren. Blijft iets langer heel en koelt ook beter.
     
  2. janschip

    janschip

    Lid geworden:
    11 jan 2010
    Berichten:
    493
    Locatie:
    Randstad - redelijk aan de kust
    +1 grote fan, draait rustiger, minder herrie en koelt beter.
     
  3. frank1960

    frank1960

    Lid geworden:
    1 apr 2012
    Berichten:
    306
    Locatie:
    nijmegen
    ja past, heb ik ook...wel een verlengkabeltje naar de onvanger, want de aansluiting op de regelaar is al bezet voor de regelaar koeling
     
  4. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Tsja is al discussie geweest ,meerdere keren, als je zo geforceerd moet koelen is het niet beter om de gearing cq cellen aan te passen ?


    V1.13.3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  5. -DUS-

    -DUS- Guest

    Heeft iemand een uitleg mbt de schokdempers van een rc auto. Ik heb zelf de big bores op mijn ultimate, en wil mijn auto graag wat lager hebben, maar met mijn pro-lline body raak ik de wielkasten te makkelijk waardoor ik nu een aantal spacers op de schokdempers moet gebruiken.

    ik wil dus stuggere veren zodat ik de spacers weg kan halen zonder dat de banden bij het remmen al vast zitten in de wielkasten..

    ik lees wel het een en ander over 10%, 20%, progressive, en verschillende kleurcodes, maar niet echt hoe deze in verhouding staan tot elkaar..

    als ik stuggere veren wil moet ik dan een hoog of laag percentage hebben, en welke kleurcode hangt hier aan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2012
  6. Fresh Prince

    Fresh Prince

    Lid geworden:
    5 aug 2011
    Berichten:
    175
    Locatie:
    Bussum, Hilversum
    [URL=" Suspension 101 pt. 1: Intro to shocks & springs - YouTube[/URL]
    [URL=" Suspension 101 pt. 2: Shock oils and spring rate & length - YouTube[/URL]
    [URL=" Suspension 101 pt. 3: Spring Preload - YouTube[/URL]
    [URL=" Suspension 101 pt. 4: RECAP on shocks, springs, oil, and preload - [/URL]
    [media=youtube]ADKSMWvvVas[/media]

    geen dank
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  7. Wishiej

    Wishiej

    Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Berichten:
    894
    Locatie:
    Arnhem, Gelderland
    Ikl heb op het forum bij het TE KOOP topic veren te koop staan waar je een hoop mee kan experimenteren.
    2 sets nog nooit gebruikt en 1 set weinig gebruikt.


    [​IMG]





    Deze veren passen zonder aanpassen direct op je big bores (daar had ik ze namelijk ook op)

    greetz roy
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
  8. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Zo, na ik denk ruim een half jaar niet meer gereden te hebben met de slash is hij nu dan toch weer circuitwaardig!

    Gisteren voor het eerst een accutje gereden met mijn nieuwe xerun motor/regelaar setje en ik moet zeggen. Dat motortje wil wel! Binnenkort komt er een nieuwe accu binnen en dan kan ik eens uitgebreid gaan spelen met instellingen enzo.

    Hier een fototje:

    [​IMG]
     
  9. Wishiej

    Wishiej

    Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Berichten:
    894
    Locatie:
    Arnhem, Gelderland
    Welcome back!
     
  10. slashbasher

    slashbasher

    Lid geworden:
    18 feb 2010
    Berichten:
    987
    Locatie:
    brabant,omgeving oss
    das mooi robin,heb me nieuwe body net op tijd klaar voor de slashpartij!!!


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  11. josh

    josh

    Lid geworden:
    5 sep 2011
    Berichten:
    130
    Locatie:
    Driel
    Dit ziet er uitdagend uit heren.
    binnen kort maar weer eens gaan knallen samen !!!!!!!
     
  12. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Eindelijk mijn Ultimate chassis binnen, Velinion setje erin en een TQi zender set erbij.
    Proline Baja Bug body, nog wel ff spuiten, en knallen maar.
    Zaterdag naar Hobma om verf te halen. Als de body klaar is zal ik wat foto's uploaden.
    Ben van plan om er een Revo-spoiler op te zetten maar dan gaat wel de achterbumper eraf.
     
  13. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Nog niet klaar.
    Morgen naar Hobma om verf te halen.
    Of zwart met rood of paars met blauw of paars met grijs maar dat zie ik morgen wel.
    [​IMG]
     
  14. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    Jammer dat je de motor van de kap geknipt hebt.
     
  15. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Heb 't motortje eraf geknipt omdat anders de revo spoiler er niet op past.
    Achter bumper gaat er ook af.
    Vond de voor bumper niet misstaan, die van Proline waarschijnlijk een optie als ik deze kapot gereden heb.
     
  16. frank1960

    frank1960

    Lid geworden:
    1 apr 2012
    Berichten:
    306
    Locatie:
    nijmegen
    leuke wielen.... welke zijn dat??
     
  17. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Dat zijn 2.8" Proline Dirt Hawg 's op Desperado velgen.
    Zijn iets kleiner als de sc wielen maar wel een stukje breder.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2012
  18. l46

    l46

    Lid geworden:
    10 jun 2011
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Spakenburg
    Inbusschroefje pinion schiet los

    Ik heb o.a. een 21 tands pinion (TRX3951) gekocht voor wat speedruns. Na een aantal speedruns bleek het inbusschroefje waarmee de pinion vastgezet wordt, losgeschoten te zijn. En omdat ik zonder gearcover reed was ie weg. Ik heb toen het inbusschroefje van de 18 tands pinion even gebruikt, die ik ook bij me had. Na 1 keer gas geven was die echter ook weg. Volgens mij had ik ze beide keren goed vastgedraaid.
    Heeft iemand hier tips en trucs om dit te voorkomen?

    Groetjes, Hans
     
  19. Pete®tje

    Pete®tje

    Lid geworden:
    30 jan 2011
    Berichten:
    923
    Locatie:
    Rotterdam
    Tandwielen vastzetten is altijd lastig. Je kunt ze toch vaak vaster draaien dan je zou verwachten. Druppeltje blauwe Loctite zou kunnen helpen.
     
  20. l46

    l46

    Lid geworden:
    10 jun 2011
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Spakenburg
    OK, thanks, ik zal ze gewoon zo strak mogelijk aandraaien en als dat niet genoeg is ga ik op zoek naar de blauwe loctite.
     

Deel Deze Pagina