E-REVO topic

Discussie in 'Electro offroad' gestart door pip, 20 apr 2008.

  1. FireFrenzy

    FireFrenzy

    Lid geworden:
    22 jun 2009
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Utrecht
    die wielen zouden de goede maat hebben voor de MERV :p

    je moet even onder de truggys zoeken denk ik dat is waar de rulux half ups voor bedoeld zijn...
     
  2. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
  3. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Zou alleen achter doen,anders schep je heel je kap vol.
     
  4. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
    Gelijk heb je!

    Maar heb wel een shroud erop zitten. Werkt wel lekker op het strand
     
  5. michael-broek

    michael-broek

    Lid geworden:
    6 apr 2010
    Berichten:
    835
    Locatie:
    Gelderland
    Ik had er 4 rijd net wat leuker als 2.
    alleen me regelaar vond het wat minder leuk
     
  6. Bart Bever

    Bart Bever Guest

    REVO 2 is genezen!!:D

    en de 18-54 setup in combi met de 2s 7600mAh Turnigy nanotech is SUPER!
    Revo 1 is nog niet terug maar ik kan al spelen nu.
    Rest de optie...
    1 onroad en 1 offroad setup maken of ééntje in de verkoop.

    oh ja.. zei ik al dat er knutselwerk aankomt?

    To do's voor Revo 2:
    de Revo kap spuiten
    De RPM draagarmen en true track achterkant
    de Summit assen
    De jconcepts wielen met nieuw rubber

    mss toch een kleine wheeliebar

    Revo 1...?

    Greetz!
     
  7. Slingshotz

    Slingshotz

    Lid geworden:
    7 sep 2012
    Berichten:
    1
    Hey alle,

    Hier even een vraag in het E-Revo topic.
    Ik heb sinds kort een 1:16 Brushless, paar mooie lipo's erbij. Helemaal te gek!
    Maar... Tijdens 1 accu, de eerste, slaat ie enkele malen in de overheat protection.
    Best irritant, Ff uitzetten, paar minuten wachten en dan weer volgas door.
    Is dit normaal, of kan ik hier wat aan doen?

    Tussen de eerste en tweede accu wacht ik wel altijd een minuut of 10.

    Hoor graag jullie mening!

    Dank.

    Mark
     
  8. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Lees je überhaupt dit topic of ga je blindelings naar de laatste pagina?
    Dit is niet het 1/16 revo topic
     
  9. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    die 10 minuten is wel goed. ik doe meestal wel wat langer (15 minuten) maar ik heb de graden het liefst lager. maar 1:16 topic zou inderdaad beter zijn.

    @westcoast: hij is wel net nieuw. mijn eerste topic stond per ongeluk in het helicopter topic:lol:
     
  10. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Nieuw? Dan lees ik iig altijd de evt voorwaarden, zoiets dus: ( staat bovenaan gepinned speciaal voor nieuwelingen.
    lees-dit-voordat-je-post
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  11. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    daar heb je wel gelijk in idd
    maar dan kunnen we wel de hele dag agentje gaan spelen... zoiets is al vele malen voorbij gekomen maar het blijft maar toeslaan
     
  12. Bart Bever

    Bart Bever Guest

  13. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    de 3.8" banden ga je daar niet op krijgen, die zijn te groot. de Badlands waren eerder te krijgen voor kleinere velgen (MT velgen), die waren op te rekken om op de half-ups te passen.

    je moet in het principe gewoon naar truggy banden zoeken. LRP Harakiri's in Medium compound zijn bijvoorbeeld erg prettige bandjes om 'overal' mee te rijden. (die gebruik ik op het moment.)
    De Hong-Nor "The-X" bandjes die ik daarvoor had hebben het ook erg lang vol gehouden, en reden ook goed.
     
  14. Bart Bever

    Bart Bever Guest

    Ok bedankt.
    Harakiri's komen precies regelmatig aan bod hier. Ik heb een setje besteld.

    Greetz!
     
  15. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
    Beste mensen,

    Pas geleden was mijn oom tegen een goaltje aan gereden, Alles leek goed op de a beam na. Nu die is vervangen kom ik iets tegen.

    De 533r part (Axle carrier) de bovenste pivot ball. Die kan ik erin drukken?? De andere 3 axle's hebben dat niet. Dus ik weet vrijwel zeker dat er iets in gebroken is. Nu is mijn vraag. Is het het beste om gelijk een nieuwe axle carrier te halen? Of alleen een pivot ball? Is er een merk die sterker is als die van traxxas? (zoals rpm voor de a beams) Of kan ik zo nog rijden??

    Ben alleen bang dat mijn assen dat niet leuk vindt als de axle ball heen en weer beweegt in bochten
     
  16. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
    Ik zie nu ook dat de pivot ball die los zit dat de plastic daar veel verder buiten zit [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  17. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
    Laat maar zitten, je kan die shit vast draaien!!! dat is het meest gecamoufleerde schroef dat ik ooit heb gezien!!
     
  18. Ginjirou

    Ginjirou

    Lid geworden:
    30 jul 2012
    Berichten:
    93
    Sorry dit lijkt een beetje op spam. Ik kan me vorige berichten niet verwijderen. MAAARR

    Ik heb nog een vraagje.

    Ik kom net van de electronica topics. En werdt me toch aangeraden het hier te vragen.

    Waar is het het slimst om je ledjes te monteren? Aan de binnenkant van je body? OF net als bij de summit op je bumper? (misschien dat ik de summit bumpers koop voor me revo) Op de traxxas forum's gaat er rond dat de binnenkant van je body het veiligst is maar niemand kan me vertellen waarom dat precies zo is...

    Ook moet ik de rpm summit bumper mounts halen zodat ze bashen "proof" zijn
     
  19. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.339
    Locatie:
    Zwolle
    Ikzelf zou het in de body doen.
    Want als je ergens regen aan rijdt met je bumper krijgen je LEDs ook zo'n klap als ze in de bumper zitten.
    Tenminste zo denk ik dan.


    Groeten,

    Ruud
     
  20. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Persoonlijk vind ik leds die uitsteken uit zo'n kap nogal cheap uitzien.
    Zou het eerder aan de binnenkant doen, alleen moet je wel een clear stuk hebben.
    Bij drifter kappen word dat vaak gedaan, omdat het er dan zo realistisch uitziet.

    Maar de makkelijkste en mooiste oplossing zijn de summit bumpers.
    [​IMG]

    heb er helaas geen betere foto van.
     

Deel Deze Pagina