lrp28

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door rob4, 20 sep 2012.

  1. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    Had even een vraag over de lrp, als ik een tijd gereden heb, dan gaat op een gegeven moment de wielen als een gek draaien en de motor hoog in zijn toeren. Ik heb er net een nieuwe koppeling op gedaan. Dus snap niet waar aan het ligt. Heeft iemand een suggestie?
     
  2. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Ik gok dat je motor te arm loopt (in elk geval op de lsn) als de motor warm is. Ik ben een tijdje niet meer met nitromotoren bezig geweest maar dat lijkt me in elk geval het meest voor de hand liggend. Rookt hij wel netjes als je weg trekt?
     
  3. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    ja rookt goed, maar na een tijd gaan de wielen heel hard draaien. Ga de motor wel weer op zijn fabrieks-instelling zetten. Vindt dat de lrp wel wat moeilijker af te stellen is.
     
  4. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Klinkt inderdaad als een te arme afstelling en dan met name onderin dus de lsn.
    Wat is de temperatuur van de motor?

    M.v.g. Mark
     
  5. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    De motor wordt wel heet heb het niet gemeten, als ik weer ga rijden zet ik de lsn wat rijker.
    Wat denk jij van de picco 28 motor is dat een beet een redelijken motor.
     
  6. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Is een prima motor, maar ook de lrp is een prima motor.

    M.v.g. Mark
     
  7. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    Dan ga ik van de week maar weer aan de gang om de lrp goed af te stellen
     
  8. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Kijk voor de zekerheid ook even of de cilinderkop en carburateur nog goed vast zitten. Wellicht trekt hij valse lucht. Ook kun je evt. een andere plug proberen als je die nog hebt liggen; wellicht dicht die niet mooi af.
     
  9. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    bedankt, ik ga dat allemaal even controleren. Zou ieman mijn nog even kunnen vertellen wat de fabrieks- instelling is van de lrp 28.

    Gr
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
  10. rob4

    rob4

    Lid geworden:
    20 jan 2010
    Berichten:
    295
    zag net ook dat ere een tand was afgebroken van mijn bullet proof tandwiel, heel raar. Heeft iemand nog een set te koop voor mij, gr rob
     

Deel Deze Pagina