Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Psygho (Emil), 8 mei 2011.

  1. mathijs rc gek

    mathijs rc gek

    Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Berichten:
    1.076
    Locatie:
    Almere
    Vind ik raar zeg, die van mij staat gewoon helemaal naar beneden.

    [​IMG]
     
  2. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    -.- bij jou body is het gedeelte waar de shocktower zit verhoogt en bij die body niet. Zo moeilijk is t niet
     
  3. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    klopt

    maar ik vind het er wel gaaf uit zien vanavond eff me bunper er weer op bouwen zit niet helemaal recht maar goed genoeg voor de eerst keer als hij maar stevig genoeg is
     
  4. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    vering af stellen

    ik heb er totaal geen verstand van maar wil graag toch leren hoe dat moet
    nou is mijn vraag hoe moet dat of is de normale setting goed genoeg om er mee teleren rijden
     
  5. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    Persoonlijk zou ik eerst met de stock setting rijden. Als je em dan nietvlekker kan rijden kan je altijd nog veranderen
     
  6. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    hoe maken jullie de auto schoon
    helemaal uit elkaar halen of met een compressor schoon blazen?
     
  7. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    Gewoon een kwastje zou ik doen en zonodig wat uit elkaar halen
     
  8. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    Als je een compressor heb, dan die gebruiken. Alleen de lagers vermijden, en die met een borsteltje afvegen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
  9. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    vandaag met de rustler en de stampde een rondje fietscross baan gedaan

    de rustler kwam soms wel 40cm van de grond en ging wel lekker
    door de modder/klei met het hoge gras had hij wat moeite

    de stampde had het allemaal net iets makkelijker
     
  10. Pete®tje

    Pete®tje

    Lid geworden:
    30 jan 2011
    Berichten:
    923
    Locatie:
    Rotterdam
    Nou is dit wel een Rustler topic, maar dan kun je nog steeds wel voldoende e's gebruiken als je het over de Stampede hebt ;)

    Die fietscross baan was toch niet toevallig in het Zuiderpark in Rotterdam?
     
  11. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    Nee in Nijmegen morgen gaan we misschien weer

    De schroefjes van de vering van de stampede waren wel los geraakt
    Wel leuk om te leren sturen

    Moet wel eff kijken hoe ik de voorbanden kan uitlijnen hij trekt na rechts nu
     
  12. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    Vandaag de originele achterbanden er weer op gezet en ik kan gewoon weer rijden zelfs beter dan eerst

    Wel na een rare bocht een velg kapot gereden
     
  13. darkfire

    darkfire

    Lid geworden:
    4 jun 2010
    Berichten:
    2.182
    Locatie:
    Diepenveen, Overijsel
    Ik was van plan de proline dirthawks te bestellen en te tapen en gaatje in maken met een revolvertang, maar aangezien de banden nergens binnen nl goed beschikbaar zijn, ben ik van plan om ze al op velg gemonteerd te bestellen.

    is het dan slim om toch even gaatjes in de banden te boren met boormachine, of wordt dat afgeraden?
    slijten de banden nou eigenlijk ook sneller als ze niet getaped zijn?
     
  14. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    Als er geen gaatjes in de velg zitten wel maar dan wel heel voorzichtig
     
  15. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    Ik ben niet zo een fan van gaatjes maken in de band zolang de banden al verlijmt zijn. De beste manier die ik ervaren heb is een staafje goed verhitten (rood gloeiend) en die door de band prikken. (Uiteindelijk vond ik het nog niet super geworden).
     
  16. darkfire

    darkfire

    Lid geworden:
    4 jun 2010
    Berichten:
    2.182
    Locatie:
    Diepenveen, Overijsel
    Waarom wordt boren afgeraden? de kans dat het foam wordt geraakt en dan gaat doorscheuren?

    en heeft tapen invloed op de slijtage van de banden?
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  17. gpz_decoy

    gpz_decoy

    Lid geworden:
    21 jan 2013
    Berichten:
    167
    wat voor een achterbanden gebruiken jullie? voor een mix van asfalt en fietscrossbaan

    ook wat is een goedekopen manier om uit tevinden hoe hard de auto rijdt.

    ik wil niet er met een echte auto langs rijden want ik vrees met mijn stuur kunsten dat ik er onder schiet.

    een fietscomputer ofzo werkt dat?
     
  18. indigo

    indigo

    Lid geworden:
    19 aug 2010
    Berichten:
    944
    Locatie:
    Waalwijk - Breda
    asfalt en los/hard zand van de crossbaan is best een verschil, dan zul je naar all terrain banden moeten gaan kijken.

    Als je een smartphone hebt kun je daar een gps speed app op kunnen downloaden, heb ik ook al een paar keer gedaan.
     
  19. d3nn1s

    d3nn1s

    Lid geworden:
    21 feb 2013
    Berichten:
    714
    past een revo kap niet toevallig op de rustler? welke zoiezo wel? en kun je lipo en nimh accu`s allebei op de zelfde lader opladen?

    ik ben een beginner zoals je merkt
     
  20. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Als je de body mount er af haalt en dan dit doet komt de body achter wel wat naar beneden;
    [​IMG]

    Op een Stampede;
    [​IMG]

    Op een Rustler;
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina