http://www.hobbyking.com/hobbyking/...0_100C_Hardcase_Lipo_Pack_ROAR_APPROVED_.html deze hierboven heb ik volgens mij. dat is ong. 22 euro per stuk nog een paar mooie : http://www.hobbyking.com/hobbyking/...ax_5700mah_2S2P_50C_Hardcase_Car_Lipoly_.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/...0_100C_Hardcase_Lipo_Pack_ROAR_APPROVED_.html je moet wel even kijken of hij past want op internet kan je natuurlijk niet echt passen.
Geef dan iets meer uit en koop dan gens ace. De kwaliteit en power output zijn merkbaar beter terwijl de prijs maar lichtjes hoger is.
Zat inderdaad al te kijken. Ik ga het nog even met mn ouders overleggen en een beetje op sites kijken
Dat hangt er vanaf welke accu je gaat gebruiken, en wat voor jou " snel " is. Als je een accu zou kopen van bijvoorbeeld 5000mah zal je laden met ongeveer 0,75C dus zou de lader er iets minder dan anderhalf uur over doen om de accu vol te maken. Dus tussen het racen door laden gaat niet lukken, dus zal je al meer accu's moeten hebben dan 3 ( 3 is genoeg heb ik ooit gehoord van een ex racer, een in de auto, een aan het " rusten " en een aan de lader op 2C ) Dus ik vind het niet snel, maargoed, dat is mijn mening. Hopelijk kan je er wat mee! Ruud
5000 mAh is ook niet weinig voor een 2wd. Ik rij met 4800 mAh in mijn 4wd (5.5T motor) en kan daar 12 minuten mee rijden als ik geen fouten maak. Anders is het langer . Hoe langer je doorrijdt, hoe warmer alles wordt...
Ik rij bewust met shorty's in de DEX. Dit omdat 4200mAh meer als genoeg is voor 15 min rijtijd. (Rij per accu maar 10 min anders word alles veel te warm) Shorty's geven me de mogelijkheid met het gewicht van de accu te schuiven.
Ik ben aan het kijken voor een b6 of iets dergelijks, maar die moet wel deans hebben... Welke accu's hebben jullie en waar kopen jullie die? Ik wil graag zo veel mogelijk uit nederland halen.. De durango haal ik ook bij toemen waarschijnlijk.
misschien een dom vraagje... maar op PKRacing staat bij de durango deze zin: In geval van een gesensorde motor die niet van draarichting kan veranderen, is er een speciale set met een extra tussentandwiel leverbaar waardoor de draairichting van de transmissie aangepast kan worden. Als je een ongesensorde motor hebt, kun je gewoon twee draden omwisselen en heb je de extra conversie set niet nodig link naar de site: DEX210 Race Ready RTR 2 Wheel Drive (2WD) Electric 1:10 Scale Radio Control (RC) Car by Team Durango daar wil ik hem kopen met de lipo startset met 1 lipo 6000 en lader maar nu las ik de details en kwam ik deze zin tegen... Betekent het dat de wagen dan niet achteruit kan??? gr steven
En sensored motor kan prima andersom draaien. Maar je moet wel bij het wisselen van de draden op de volgorde letten, je kan niet zoals bij sensorloos 2 willekeurige draden omwisselen. Een extra tandwiel lijkt me geen handige oplossing, geeft alleen maar extra wrijving.
maar je kan dus niet, als je gewoon aan het rijden bent, achteruit en weer vooruit ofso? net als bij rustler..
Je kan gewoon achteruit rijden, enkel hebben ESC een bepaalde volgorde waarin ze denken dat de motor draait. Mocht dit fout zijn kun je bij sensorless motoren de draden verwisselen, bij sensored kan en mag dit niet omdat je dan iets door laat fikken. Meestal zit er dan in de ESC een functie zodat de motor andersom draait, al betwijfel ik dat dit hoeft.
Het extra tandwiel is niet bedoeld voor motoren die je niet van richting kunt veranderen, dat is met brushless geen probleem. Het is wel om de draairichting te veranderen omdat die ook een invloed heeft op de rijeigenschappen van de wagen.
hallo, vraagje: ik zoek een 2wd buggy voor af en toe eens met rond te rijden. Voor slechts een 10tal keer op een jaar te rijden koop ik zeker geen nieuwe kit. Ik heb een 2ehands durango dex210 tegengekomen voor 140 euro. natuurlijk wil ik wel weten of dat de auto op zich wel meevalt. Hoe zit het qua onderdelen, betrouwbaarheid, je weet wel, de standaard vragen die je je moet stellen dus.... to durango or not to durango, that is the question?