Had je toen zelf contact met msh of als/via een winkel? Zelf kreeg ik nl geen hulp van msh maar is het wel geregeld via fast lad. (ik vlieg er niet meer mee, verkocht toen ik nieuwe kreeg) iig maar zeer voorzichtig zijn met het aansluiten van een bec of accu.
Is toen via Rigidheli geregeld. Ik had zelfs een nieuwe in huis nog voor de defecte bij msh aangekomen was.
Aan mij dan? of de winkel Ik mailde een NL webshop waar ik er een had gekocht over het probleem, een verkeerd aangesloten en een ander gewoon defect. Die mailt terug "Je kan het rechtstreeks opsturen, mail corrado op info msheli.com" Dus dat doe ik, leg de situatie uit in de mail en vraag om hulp en wat krijg ik als reactie "Hello, we do not deal directly with end user."Erg gelukkig met die support mailde ik later met fast-lad waar ik de eerste had gekocht om te vragen of zij dan iets voor me konden beteken. Ik kon ze opsturen waarna het allemaal goed is opgelost. Maargoed al met al voor mij wel reden om iets anders te proberen, anders kon ik in de tussentijd ook niet vliegen en dat was uiteindelijk wel weer positief.
Misschien had Corrado z'n dag niet dan. Mijn mail was in ieder geval totaal niet negatief, in tegenstelling tot mijn reactie op zijn oneliner. Maar genoeg daarover denk ik
Ik gok dat MrRigidhet niet tegen jou had maar tegen Punie, als ik me niet vergis heet die kristof. Maar hoe dan ook had de winkel het voor jou moeten regelen. Je hebt als consument niks met de fabrikant te maken dus ik begrijp het heel goed dat MSH je niet rechtstreeks kon/wou helpen.
Ah oke Ik snap het ook wel maar als ie nou een minuutje had genomen om wat mij betreft een standaard antwoord te sturen dat iets meer begrijpend of informerend was dan was dat al heel anders overgekomen. het lijkt me dat klanten afschepen ook niet in het belang van je bedrijf kan zijn. bv hoe Compass de kopers van de eerste warp 360 kits van verbeterde onderdelen heeft voorzien. Een foutje maken kan gebeuren maar een bedrijf dat dat erkent en oplost koop ik graag producten van.
Zo, de final Check en Maiden staat gepland met gerard, volgende week zaterdag 5 april is de bedoeling. Mooi nog even een paar dagen tussen het werk door om de heli weer in elkaar te zetten en alles netjes af te werken.
wind voor 4 april: 18 km/h ZZW dat is de voorspelling voor Leidschendam, dus zou het voor een Compass geen probleem geven Groet Uwe
Veel succes Sven en sorry voor mijn slechte advies 8O toch vreemd dat zo'n brain kapot gaat als je een servo stekker verkeerd omzet, weer wat geleerd .