Er zit inmiddels een elcon koppeling op en een nieuwe clutch bell, special thanks to dahoe!! Heb ook de nodige schroeven vervangen voor de goede imbus schroeven. Koppelingshuis zat bijvoorbeeld met 4 verschillende schroeven vast en die waren zelf aan gort. Gister 2 tankjes ermee gereden en geen last gehad, behalve dat het eerste half uur de motor op full speed echt heerlijk reed en na dat half uur duidelijk minder toeren maakte en dus minder stop speed had. Ik heb echt geen idee waar dit aan ligt? De gasklep gaat wel gewoon helemaal tot het einde, dus daar ligt het niet aan... Iemadn suggesties?
Das mooi kerel ,gelijk maar ff aangepakt dus? goeie zaak ,zag er niet jovel uit ,na het rijden nog ff alles na tjekkuhh voor de zekerheid.ben blij de je blij bent.
Wat was het probleem nou? Want alleen die schroeven kan het niet geweest zijn toch? Of waren ze echt afgeknapt?
nee iid ,de lagers waren ook verrot ,die had ik ook nog liggen ,zeker waar de as doorheen ging ,en nog kleine dingentjes ,die uiteindelijk voor veel speling zorgde. ik had hem geadviseert om een alu motorsteun en goeie schroeven te kopen ,dit was een bij elkaar geraapt rommeltje
Wat dahoe zegt klopt, veel speling en niets klopte. Ik moet hem wel weer even uit elkaar halen om te kijken of alles (de koppeling bijvoorbeeld) nog wel goed heel is en niet zoals die andere op 1 stuk afslijt. En ff het probleem tackelen dat ie opeens niet meer zoveel toeren maakte als het eerste hafl uur dat ik er mee reed. Hij rijdt voor mijn gevoel zeker tien km per uur zachter.