Op de RACO2000 in Utrecht rijden we dit jaar voor het eerst een competitie ( Summer Evening Cup )met de Kyosho en eigenlijk zonder groter problemen, zwak puntje is de plastic cardanas maar daar is een alu versie voor beschikbaar en los dat probleem simpel op. Gezien de klappers die er soms gemaakt worden ben ik verbaasd hoe goed en sterk de auto is! Kijk ook eens op SEC2014 en Home
Ik hoorde al zoiets inderdaad ,wanneer is de volgende race? Weet jij wat die as enz koste ongeveer ? Ga ik dat ook ff aanpassen...
Volgende race is aankomende dinsdagavond om 19:00, kom anders eens kijken Geen idee wat de as zo los kost, voor deze cup is er een pakket samengesteld met alu as, ander tandwiel en andere servosaver voor een speciale prijs.
Geen idee of dat kan of dat het alleen voor leden is, kom dinsdagavond even kijken en vraag naar Ralf ( die weet alles )
Mark, er moet iemand laatste worden...... en een positief bericht: het kan dan alleen maar beter worden.... persoonlijk jaag ik ook altijd het hele veld voor mij uit. veel s6 en plezier
Dat komt vanzelf. Rij al 7 jaar, en weet wel wie gelijkwaardig aan mij zijn en wie sneller. En dan maar proberen om ze voorbij te komen. Van elke ronde leer je, en over een tijd zul je zien dat je tijden sneller worden. Succes checked by my phone
Precies Jan! Er zijn te weinig mensen met deze instelling, dit is de enige manier om het leuk te hebben! Lekker rondjes maken, trainen, komt vanzelf goed
Auto staat al klaar voor dinsdag ,t weekend even een reserve erbij halen voor deze brokkenpiloot haha
Probeer dit eventueel via Ralf (RACO) te doen. Hij heeft nog auto's op voorraad. Of de bewuste winkel in Nieuwegein. grtz Ivar
Mannen wie kan mij helpen ,mijn auto als je stuurt komt niet terug in de middenstand is dit een stuurservo probleem of stuurophanging?hebben jullie dit ook ervaren?
Allereerst de stuurinrichting checken, haal deze los van de servohevel, en kijk of hij vrij kan bewegen, alles ok?? Zo niet, kijk of er geen schroefje te strak zijn vast gedraaid oid, hij moet (schok)vrij kunnen bewegen!! Daarna weer vast maken!! Dan de elektronica checken, haal alle wielen van je auto, wissel de servostekker en de esc stekker op je ontvanger om, zet alles aan. Je kan nu gas geven met de besturing op de zender, en sturen met de gashendel, check met de gashendel of je servo ook daarop niet terug wil komen in de rechtuitstand of in de zelfde begin stuurstand. Nee, dan is er iets met je servo aan de hand, alles ok volgende stap. Kijk met de besturing op de zender of je verschil gaat merken met het gas geven op de esc, komt deze daar ook niet iedere keer terug op het nulpunt of het zelfde punt in toeren (nulpunt: geen gas, geen rem/achteruit) dan zit waarschijnlijk de potmeter los van de besturing op de zender oid, of een andere fout in het zender gedeelte!!