Ik dacht dat er een verschil in aantal poorten zat. Als het zo simpel zou zijn is het misschien wel de moeite waard. Dan zou de 29cc ook nog een optie zijn. De drive kan 5 Tot 8 pk aan (verschillende bronnen geven verschillend max vermogen)
Zou deze dan kunnen? http://fuzzttuning.nl/Zenoah-29cc-pum-cilinder-kit-zonder-koelkop Er staat bij pum 231 en pum 260. De pum 230 staat er niet bij. http://www.intlwaters.com/index.php?showtopic=43703 voor de conversie is er ook een nieuw carter, koelmantel en bougie nodig. +- 100 euro voor een nieuwe set.
Klopt van 23 naar 26 is geen probleem van 26 naar 29 is ook geen probleem of je moet handig zijn met een frees kan je de cilinder Zelf passend maken
Een grotere inhoud geeft meer pk s en koppel, maar een lager rpm? Wat is handig? Zit er echt zo veel verschil in een 230 en een 260 of 290?
Ik meende dat in de specs gezien te hebben. 16500 voor de pum230 13600 voor de pum260 Maar kan er naast zitten.
Ik heb een offerte voor de benodigde parts en de kosten vallen mee. Zou t echt veel schelen? De 230 2 ports of de 290 4 ports?
Wat die toerenbetreftkloptniet mijng260 looptgewoon 17000 toerenstandaardhoor ditheeft ook met jespoel te maken de zwartee zijn meestal begrenst derode niet en lOpen voluit
Weer wat geleerd . Is het extra vermogen het waard om het blok om te bouwen? Kosten liggen rond de 80 euro en dan verzenden erbij
Waarom wil jij dat ? Hij hoeft toch niet hard te gaan ? Als je voor snelheid kiest zeg ik ja maar jij zoekt geen snelheid toch ? Of heb ik ongelijk