Losi 5IVE-T "Ready to Run" MGM Edition brushless 15cell!

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door damon, 12 aug 2016.

  1. damon

    damon

    Lid geworden:
    9 aug 2012
    Berichten:
    244
  2. DollarHobby

    DollarHobby

    Lid geworden:
    11 mrt 2016
    Berichten:
    411
    Locatie:
    rijssen
    Geen ervaring met elektro 1/5, maar 1 dinh weet ik wel: dit is een beest. Kost wel veel geld ja... Een mamba XL2 set is goed voor 10 pk, deze brushless set leverd het dubbele dus vandaar die hoge prijs denk ik.
     
  3. speedys01

    speedys01

    Lid geworden:
    12 nov 2013
    Berichten:
    121
    Locatie:
    Tiel
    mgm edition betaal je altijd voor
     
  4. Limboracer

    Limboracer

    Lid geworden:
    9 mei 2016
    Berichten:
    189
    Locatie:
    Landgraaf
    Lijkt me wel een te gekke auto als je het geld ervoor over hebt. Qua techniek moet ik zeggen dat het wel heel indrukwekkend uitziet.:koud: Heb hier in zweden ook al een conversie gezien van de LOSI DBXL met castle 2028 setup en dat ging echt al heel hard voor een wagen van 10 kg, met deze auto moet je goed zorgen dat er in de verre omtrek geen enkel leven wezen is wat je kunt raken:D
     
  5. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.340
    Locatie:
    Zwolle
    MGM is wel wat anders dan Castle, volgens mij is MGM zo'n beetje het best of the best wat je kan krijgen qua ESC's.
    Daarbij kan de MGM ook veel hogere stromen en spanning aan.
    Het nadeel van 1:5 elektro is voor mij toch de prijs van de accu's, je flinke accu's nodig, en ook flink wat om een poosje te rijden, maar als u daar het geld voor heeft is het een goede keuze.
    Let wel op dat u niet in de buurt van mensen rijd tot u hem onder controle heeft, een zware 5ive met weet ik hoeveel PK komt hard aan.
     
  6. damon

    damon

    Lid geworden:
    9 aug 2012
    Berichten:
    244
    Ja is geen auto voor op kleine plaatsen te rijden dat weet ik. Hehe. Heb wel paar mooie grote locaties.

    En ben een crosser dus ik neem die dan mee voor of na een rit op een cross corcuit.

    Ik zou de elektro willen omdat ik niet veel tijd heb om altijd te kuisen.

    Filter enzo en uitlaatgassen hangen dan vol met stof.

    Ik steek er graag de lipo in en knallen.

    Want ik heb 1x een nitro gehad en ik haatte dat ik elke rit moest fine tunen. En ook elke keer als hij kantelde krijg het dan nogmaar nekeer in gang ze..

    Allee das al meer dan 10 jaar geleden was nog redelijk jong dan. Maarja hulp van mijn vader kreeg ik ook nooit.

    En rij sindsdien elektro en dat is super simpel e gewoon lipo erin en gaan.

    Als de elektro niet kapot is natuurlijk.
     
  7. vonkentrekker

    vonkentrekker

    Lid geworden:
    7 feb 2009
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Maastricht Airport.
    Alweer een tijdje geleden, maar keuze gemaakt ?

    Anderzijds is het zo dat een tweetakt een heel ander verhaal is qua afstellen...
    Schoonmaken moet je zowel met elektro als brandstof ( enkel het luchtfilter is er niet )
    Ik heb zo een beetje alles gereden van micro tot maxi en elektro (NiMh en lipo) nitro en tweetakt.....en het heft allemaal zo zijn charme :koud:

    En kapot :(.....het is een mechanische sport en net zoals in de motocross gaat het stuk en vraagt het onderhoud
     
  8. damon

    damon

    Lid geworden:
    9 aug 2012
    Berichten:
    244
    Heb een 1/5 baja flux gekocht zeer goedkoop 2dehands.

    En heb ondertussen besteloten dat ik veel andere auto heb die niet zo duur zijn als de 1/5 en beter eerst deze verslijt.

    Ik had toch veel meer afstelling werk let nitro dan met mijn electro's oor
     

Deel Deze Pagina