een vriend van mij heeft een dji mavic pro. nou is ie dermee gecrasht, en de fabrikant denkt dat het garantie werk is. maar die willen graag zijn vluchtgegevens hebben die in de server van hun zou moeten staan. nou wil het dat ie ze niet in de cloud gezet heeft en van ze telefoon per ongeluk heeft verwijderd van de app af. (nooit klote met instellingen als je het niet weet) der staat in de map dji op ze telefeoon nog wel gegevens. maar die kan ie niet uitlezen omdat ze gecodeerd zijn. weet iemand een optie om ze terug te krijgen. zodat hij ze alsnog in de cloud kan zetten.
De gecodeerde bestanden toesturen dan...of DJI vragen wat ze exact nodig hebben. De DAT bestanden kan je ook uploaden naar AIRDATA, dan kan je zelf nog eens de vluchten bekijken. Inderdaad niet kloten met iets en moeder China alle APP machtigingen en privegegevens geven tenzij je afziet van garantie.
ik heb geen idee hij had hem opgestuurd voor garantie via de handelaar en hun hadden een mail gestuurd met de vraag of ie ze vluchten wou uploaden en ze gebruikersnaam wou doorgeven incl ww.
nee zoiets hadden wij ook maar na contact met de winkelier waar hij hem vandaan heeft zei dat het bij hun de normale procedure was.
Normale procedure? Het is maar net wat ze normaal vinden... Ik zou er in ieder geval niet mee akkoord gaan en de gegevens (naam+wachtwoord) lekker voor jezelf houden.
haha ik vond het zelf ook wel ver gaan. maar hij heeft de bestanden gestuurd via de mail. en met de vraag of ze nog meer wouden weten we wachten af. ik vermoed met hun snelheid dat ie voor eind augustus nog niet klaar is xD
Die van mij ging naar Barendrecht (DJI Europe) voor reparatie (had 2 "stress cracks" boven voor op de Mavic **) Had hem (een nieuwe) na 22 dagen terug. ** Zie: http://www.modelbouwforum.nl/threads/dji-new-mavic-pro.245615/page-50#post-3790544