ja Marc bedankt en het zal wel goed komen hoop ik kem me voorzien voor het geval het nie moest werken zaken die meer dan 6 maanden gelden gemaakt zijn moeten nu gaan performen hahaha en hopelijk zoals gedacht dat het zou moeten werken accu's en regelaars en dies meer dat nooit echt samen gewerkt heeft zoals het nu moet werken zie het zoals een trein waarvan een fabriek de motor de andere de kast en weer een ander de draaistellen heeft gebouwd en dat moet allemaal samen komen op rails die men nu nog moet leggen maar het spoor boekje is reeds gedrukt en de aankomst tijden en vertrek tijden liggen reeds vast en hij heeft nog geen mm ooit bewogen spannend ja echt wel ik krijg er koppijn van hahahahha maar we zien morgen wel hoe het loopt zo ziet de draai dag er uit DD40 8U-22U (DRY FOR WET - BLACK BOX) STUDIO ONDER WATER DAG 1/8 TIME: 56 De duikboot glijdt door de duisternis. Scene:15 SD: 2:30 PG STUDIO ONDER WATER DAG 1/8 TIME: 71A De duikboot stijgt naar de oppervlakte. Scene:15 SD:2:30 PG STUDIO ONDER WATER MAGIC 1/8 TIME: 78 Boot vaart onder water Scene:15 SD: 3:30 PG STUDIO ONDER WATER NACHT 1/8 TIME: 80B OMMITTED: de boot vaart onder water. Scene:18 enz. 3:30 bv is de tijd die er voor uitgetrokken is om deze scene te filmen BV en zo tot 22.00 uur dus lange dagen raaie ruudie raaie gr raf
Fijn voor je Raf dat je er zo naar uitkijkt, hoop dat al je werkstukken goed zullen samenwerken. Wens je veel succes! groet, Paul
om een idee te krijgen een tweede filmpke dit is binnen in de boot in de studio en deze is echt Fenomenaal wat er daar gebouwd is geworden er is nog meer maar ja daar ga je voor naar de film moeten of misschien zie je een model op een beurs ergens in duitsland dat zou ook nog kunnen
dit na twee testen en ze reeds zeer mooie beelden hadden de speciale camera waarmee ze ontploffingen opnemen die kan Bv maar 4 seconden op nemen dan is het geheugen vol en daar zit echt heeeeeel veel in de ontploffingen zelf daar kan ik kort over zijn ze zijn heel kort als je de B van boom uitspreekt dan duurt het al te lang ik heb enorm veel van de explosies maar ja daar gaan jullie voor naar de cinema moeten gaan en twee boten nee ze hadden der drie zie het als een pakje chips eens je het open hebt vreet je het ook leeg dus ook nummer 3 is opgeblazen maar daar zijn ze de stukken nog van bij elkaar aan het zoeken gr raf
Raf, ben je nu gek aan het worden? De een bouwt een boot en is er trots op en voorzichtig mee. Maar jij laat ze gewoon ploffen en ook niet per vergissing maar extra! Alle 3 kapot Waar zijn de torens van de boten.
hoi vriend zoekplaatje die zijn een klein beetje kapot maar ze zijn wel hoe moet ik het zeggen mooi kapot gegaan net zoals ze het wilde zie je eerst die torpedo inslaan en daarna een ontploffing en dan de toren en het kanon en dan de rest van de boot ik heb film maar ja niet voor dit forum je hebt het normaal op FB reeds gekregen gr raf
zo laatste bijdrage de opnames zijn gedaan en alles zit nu in post productie veel geleerd wat je anders niet zou leren en dit neem ik mee in de bouw van andere boten en ja wil je zien wat het geworden is dan zul je naar de cinema moeten nu alles opkuisen en dan ga ik voor de rest verder met de treinclub en de elektronica dus na dit zullen er niet veel meer bijdragen meer op dit forum geplaatst worden
nou ik zal hem wel graag willen hebben hoor zoals hij nu bij ligt. met voorkant en achterkant en de turm
zo en we bouwen verder anetje a8 aan het werk gezet en een rompje geprint daarna een mal gemaakt en dan de romp in polyester ergens verleden week aan begonnen en nu reeds bijna klaar wachten op de buis voor de duiktank want ik heb wel 6 cm buis maar die gaat er redelijk spannend in dus ik heb nu buis van 5 cm besteld voor de rest is er aan boord borsteloze motor met 1750 kv outrunner 2s lion X2 tandwiel pomp daar het een spindel loze tank betreft heb je met deze config geen probleem borsteloze regelaar twee midi servo's en balans regeling dtcl met lion controle ;als de accu bijna leeg is komt de boot boven is wel handig 4 kanaals kristal loze ontvanger dus je kunt altijd varen als je kristallen genoeg bij hebt nu wa foto's de toren zit nog onder de printer net als het richting roer en de voorste duikroeren verlichting in de toren maar de chinees is traag met de pogo stekkers da was het voorlopig
Ben je terug bij de aandrijving van Hr Cornelis Drebbel, Raf? Lijken wel roeispanen, daar bij het midden. Wil die 1750 KV-er een beetje langzaam lopen? Mij lukt dat eigenlijk alleen maar met 750 KV exemplaren. Gr. Klaas.
Klaas dat is lood wat ik er onder gehangen heb ik heb zo een slab lood waarmee ik 80% van de boten mee op diepte kan brengen de rest zet ik intern om zo het gewicht te bepalen wat de waterlijn aan gaat hier is 400 gr nodig om de boot te laten duiken BV en ja ik kan een 1750 langzaam laten lopen het is gewoon maar een weet hoe en wat je moet aan passen hé gr raf
duiktank V3 voor deze boot nu wachten tot de motor er is omdat ik dan maar pas de lengte van het tech rek kan bepalen daarvan hangt af hoe groot de duik tank kan worden daarna de motor aan passen naar 500 rmp/volt dan de dtc bouwen maar ook hier wachten op de relais voor ik de print kan laten maken . zo nu wat verder werken
Hey Raf , hoe groot of klein word die duiktank dan , er is waarschijnlijk toch niet zo veel plaats in die boot ? Groetjes Ronny PS : eerst Uw haar kammen voor ge op de foto gaat
hoi ronny er is plaats van de voor tot de achterkant het is alleen hoeveel je daar van wil gebruiken haar kammen haalt niet veel uit met gekamd of zonder gekamd haar ik blijf mezelf en die daar niet mee kunnen leven het staat je altijd vrij om dan dood te gaan hé gr raf
zo verder met den 215 regelaar heeft zijn plaats gekregen .de ontvanger ook en de servo's zitten ook reeds op hun plaats. nu nog een spant printen en dan kan ik beginnen met de pomp op zijn plaats te zetten en dan pas weet ik hoeveel plaats er over is voor de duik tank. de relais komen naast de servo's te staan daar is voldoende plaats de dtc.L komt boven of onder de ontvanger te liggen dat moet ik nog bekijken hoe klein de printjes gaan worden eens ze bestukt zijn nadien de kabels onder handen nemen . er is in china een krimp tang besteld en nieuw stekkers zodat de kabels meteen van lengte gemaakt kunnen worden maar die is te voet onder weg denk ik zo da was het buiten een foto