Geachte Leden, Deze motor heeft een walbro carubateur deze heeft 3 aansluitingen. Kan iemand mij vertellen hoe de slang(en) hierop moeten worden aangesloten. het type is MC16A10-12 is echter op het internet niet te vinden. m.v.gr. Ik heb wat foto,s bijgevoegd
Er zijn een paar opties. 1 is brandstof aanvoer 1 is omgevingslucht. Soms is de luchtdruk op de plek van de carb onderhevig aan allerlei invloeden, dus wil je de constante luchtdruk uit de vliegtuigromp hebben als referentie. Bij een heli is dat natuurlijk wat lastiger, al zou ik niet weten waarom je bij een heli de druk ergens anders vandaan moet halen 1 is waarschijnlijk carterdruk, denk ik. Waarschijnlijk die in de isolator (zwarte ding tussen motor en carb) zie ook onderstaand plaatje https://images.app.goo.gl/aeg1gTFE6WEYFfbs8 Iig, bij mijn vliegtuigmotor hoef ik alleen de brandstof aan te sluiten.. Alleen zit bij mij de carteraansluiting intern
Een van de aansluitingen is een brandstofretour, denk ik. Normaal komt daar niks uit, maar zit er vaak op in verb and met een eventueel balgpompje om de motor te primen