nee het is hobbytech ben nog onderdelen aan het zoeken of een leverancier voor onderdelen wel lastig aan te komen hobbytech wordt gemaakt in Frankrijk zijn nog wel actief maar het model wat ik heb is al een oud model
https://imporhobbies.com/en/180-hobbytech-spare-parts-option-parts Bij deze worden allerlei onderdelen aangeboden voor hobbytech, juiste type zoeken en bestellen maar, succes. Een nederlandse shop zal lastig worden, succes.
bedankt voor je reactie heb al wel inmiddels een aantal leverancier gevonden die onderdelen voor de hobbytech str8 leveren en hobbytech wordt nog steeds gemaakt in Frankrijk hebben veel nieuwe modellen uitgebreide site.
Mooie kanditaat voor brushless conversie! Al zou ik nog wat aanpassingen doen om het chassis stijver te maken. De chassisbraces doen veel, maar net voor en achter het middendiff lijkt me nog grote kans op buigen. Ziet er nog nieuw uit zeker?
ja dat klopt ik heb hem al een tijdje en hem ook al omgebouwd tot elektro zelf een motor steun gefreesd van 7075 alm en karbon versteviging steun gemaakt zo als je op de foto's zie. ben nu met groot onderhoud bezig en diff uitsimmen en alles van nieuw vet voorzien.
Prachtig zeg! Zo'n bouwsels kan ik erg appreciëren. Toon zeker eens verdere evolutie en eindresultaat!
klaar mmet groot onderhoud en ik heb die slappe plastic steunen vervangen door iets robuuste stuur stangen
ik heb altijd elektro gereden maar wil toch een keer nitro uit proberen is lastig weet ik dus ik zoek nog iemand in de buurt van zwolle die mijn robitronic mantis goed kan afstellen.
Tof. Al denk ik wel dat de body met magneten wellicht wel eens los kan komen? Bij een touring model wellicht geen probleem, maar bij een buggy/truggy? Ik doe het zo wat betreft stijver maken chassis: Bij een zware crash is het al gebeurd dat de stang een beetje geplooid is zelfs (een draadstang met alu buisje over). Maar beter dat dan een gebogen chassisplaat. De plaatjes die in carbon zijn, waren voorheen alu, die bogen ook wel eens bij een zware impact. Ik weet nog niet wat de carbon plaatjes gaan doen.
bedankt voor u reactie ik heb de robitronic vandaag uit geprobeerd het was eerste nog veel te nat en koud, vandaag moet en wilde ik het gewoon proberen en een groot succes was het. Hij starten redelijk snel wel veel compressie dus gloeiplug iets los en lopen dat ding. maar bij één tankje leeg rijden gloeiplug stuk dus dat is nog een aandacht punt.
was mss al een gebruikte gloeiplug? Die gaan niet eeuwig mee. Als het wel een nieuwe was, an was het wellicht ene te cold (of was het nu te hot).
het was een nieuwe nr4 had ik er in. Het is buiten natuurlijk wel erg koud maar de auto liep opzich redelijk mooi,Mooie pluim rook bij optrekken moest wel beetje stellen met de stationair sproeier en ja het is allemaal tweedehands spul dus, en mijn ervaring in nitro is 10% heb alleen kennis van YouTube en veel lezen. maar dat vind ik zelf ook leuk om dingen uit testen en uitproberen zo rc auto er aan sleutelen dat vind ik leuker dan het rijden dus dan is nitro wel op zijn plek want de koppeling lag ook na thuiskomst helemaal aan barrels. dus hup de schuur in.ik heb een leuk filmpje om te posten maar ja bestand te groot