Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
???Theo Coenen zei:96 euro
Ik heb geen ervaring met modelvlieguitgen maar wel met boten en auto's! Ik dacht laat ik maar iets anders gaan proberen!Gerard_nl zei:rc_freak, hoe groot is je ervaring met het besturen van modelvliegtuigen ?
Ik gebruikte 5min epoxy en/of Bison-secondelijm(Industrie), kun je tenminste een beetje doorgaan.Mario's RC Models zei:het lijm process, alleen schiet het niet echt op, omdat ik alles net voor en na dat ik mijn werk moet doen, en zelfs met deze hitte niet echt hard droogt.
of moet ik dan maar op de gok een beetje ruimer knippen.
Erwin Lokhorst zei:Ik gebruikte 5min epoxy en/of Bison-secondelijm(Industrie), kun je tenminste een beetje doorgaan.Mario's RC Models zei:het lijm process, alleen schiet het niet echt op, omdat ik alles net voor en na dat ik mijn werk moet doen, en zelfs met deze hitte niet echt hard droogt.
RC_Freak zei:Waar kan je hem dan kopen / nestellen voor €100? Want dat zou ik zeer handig vinden als het zo goedkoop is! Want als ik boven de €500 euro kom kan ik hem beter origineel kopen uit de USA voor €576 want daar kan je hem in een bouw pakket kopen, maar dan kan hij wel korte afstanden vliegen!BigBoat zei:(Computer)zender zal tussen 100 en 250 euro kosten.