“De Eenhoorn” van Hachette

Jaques

Forum veteraan
Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van kapitein Haddock’s “De Eenhoorn”, een pakket dat in de jaren 2012 - 2014 door Hachette op de markt gezet is en waar je een abonnement op kon nemen of losse delen in de boekhandel kon kopen.

Echter nu mis ik een deel nl deel 95, en is mijn vraag: wie kan mij helpen aan dit ontbrekende deel of wie heeft de handleiding nog liggen??

Ik wacht met spanning op jullie reactie(s)

Gr Koos

Koos, ik dacht dat op modelbrouwers dit model behoorlijk is gebouwd. Ik zal even zoeken voor je naar de link waar een gezamenlijk verslag was van dit schip.

https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=41&t=36396&sid=85bea9f498064493d9a04367a51e02c7

Niet dat ik je naar dat forum zie verdwijnen hoor...190 pagina's met Eenhoornbouwers
Gelukkig, ik dacht al die wil me weg hebben:rofl::rofl:

Klopt wel Hans ik heb dat verslag al doorgeworsteld maar ik meen er hier ook al eens iets over gelezen te hebben, en tja waarom zou je “vreemd” gaan als je al een goed huwelijk hebt.........
Dus ik wacht nog effe lekker hier af en dan kan ik het altijd nog daar vragen.....

ik heb hem ook maar nooit afgemaakt
Maar heb je dit deel nog Timber??
Zou al tevreden zijn met wat foto’s van de betreffende handleiding

De bijbehorende materialen lijken mij niet zo moeilijk, betreft wat messing (scharnieren) en wat latjes, dus daar kom ik wel uit.

Gr Koos

Weet iemand of ik nog aan een niet gebouwde eenhoorn kan komen. Ik zou dit schip heel graag zelf bouwen.
Als iemand iets weet dan hoor ik dit graag.
Ik kan geen ander schip vinden dat er echt op lijkt helaas.

Weet iemand of ik nog aan een niet gebouwde eenhoorn kan komen. Ik zou dit schip heel graag zelf bouwen.
Als iemand iets weet dan hoor ik dit graag.
Ik kan geen ander schip vinden dat er echt op lijkt helaas.
Marktplaats in de gaten houden, zie er regelmatig een langs komen.....
Succes

Hi Jaques, Dank voor je snelle reactie. Volgens mij zijn het in totaal 122 boekjes toch? Ik zie er nu alleen 1 met een aanbod van boekje 1 t/m 14.

20191113_161859_HDR-1.jpg

Back