€300-350 voor een 1/10 Onroad

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Clocker, 3 mrt 2010.

  1. Clocker

    Clocker Guest

    Ik ben volledig nieuw in de RC-wereld en ben al een aantal dagen aan het rond kijken op verschillende fora's en web(shops)sites, maar er is zoveel keuze en je moet er zeker een aantal maanden intensief mee bezig zijn wil je een degelijke kennis creëren van de hele RC-wereld.

    Daarom vraag ik het aan jullie, mannen met die kennis, wat jullie keuze zou zijn als je ongeveer €300-350 te spenderen hebt (enkel de wagen) aan een onroad 1/10 RC-wagen waar je af en toe wel eens mee het circuit op wil.

    De lokale RC-boer raadde me de Thunder Tiger Tomahawk VX voor €299 aan waar hij ook zeker vlot onderdelen van kan leveren. Op het eerste zicht geen slechte wagen (2-speed transmissie, 2,4Ghz zender, 4WD, 3,0CC motor, olieschokdempers,...)
    Bij Toemen kan ik hem echter al voor €219,95 + €20 verzendkosten verkrijgen.
    Wat denken jullie van deze TT? Misschien betere alternatieven? Laat het maar weten!

    Grtz
    Tim
     
  2. hanskez

    hanskez

    Lid geworden:
    13 sep 2004
    Berichten:
    2.353
    Locatie:
    Tilburg
    ik zou voor de xray - nt1r gaan

    mvg Hans
     
  3. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Heb je al eens aan de KWC (Kyosho World Cup) gedacht?
    Daar zou je met een FW-06 (€ 300,-) mee kunnen doen.
    Er zijn verschillende klassen zoals, de startklasse,
    Deze klasse is speciaal voor de beginnende rijder.

    Voor meer info kun je kijken op kwc-holland

    M.v.g. Mark
     
  4. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven
    Zoek eens in het te koop gedeelte, er staan onder andere twee heel goed onderhouden Serpent 720's te koop.
     
  5. Clocker

    Clocker Guest

    Thx iedereen