0,3 mm staaldraad

ik had dacht ik gehoord dat de verkoop van 0,3mm staaldraad nogal klein is..
maar bij onze hobbyboer hebben ze nog een hele berg op voorraad liggen,
dus als er nog mensen zijn die wel wat kunnen gebruiken dan kan ik wel wat meenemen naar odoorn.
het kost 0,30 euro per meter.

gr niels

klinkt goed! neem maar mee niels :). ik heb net een flink draadje van Leon gehad, maar volgens mij is er altijd wel interesse in.

30 cent is ook niet echt duur...
(is het verenstaal?)

ik zal 100meter draad menemen, dus voor de mensen die nog wat meters nodig hebben, neem een klein beetje kleingeld mee zou ik zeggen :P
er is nu 50meter besteld door loet en 10meter door sietse dus er zal nog 40meter over zijn. Als er nu nog veel mensen zijn die wat nodig hebben kan ik mischien wat meer meenemen. maar dan moet je het hier even melden.

gr niels

10 meter voor mij :!:

Die DLG wedstrijden beginnen er aardig op een ruil en handelsmarkt uit te zien. In Weert veranderde ook menige kist en goederen van eigenaar 8)

allrounder_w.l.c. zei:
heey mensen,

ik heb goed en slecht nieuws..

eerst het goede nieuws dan maar: de bestelling is gedaan bij het hobbyhuis.
en het slechte nieuws: de bestelling zal er niet voor volgende week zijn. dus ik kan het niet meenemen naar odoorn.
ik heb al wel 40meter meegenomen dus dat kan ik wel meenemen voor sietse en loet( aangezien die als eerste wat hadden besteld, toch?) ik kan je dus eerst nog maar 30meter geven loet, maar die andere 20m komt dan ook snel je kant op. en voor de rest die nog wat hadden gereserveerd: als je even je naam en adres enzo wil sturen naar mij( niels_meerdink@hotmail.com ) dan zorg ik dat ze zo snel mogelijk bij jullie thuis worden bezorgd. er komt dan alleen wel nog 1 euro portokosten bij. als jullie dit dan zondag zouden willen betalen dan komt het allemaal goed ;)
voor 10m betaal je dus 1euro + 3euro (0,30 x 10).
sorry dat het niet meteen mee kan naar odoorn. maar zal het zo snel mogelijk nasturen.

gr niels

Lijkt me een goed plan, en 30 meter opmaken is ook niet zo maar gedaan. Je mag mij ook rustig minder geven en het een beetje over de groep verdelen.

Loet

heey loet,

als jij dat geen probleem vind dan zou dat heel fijn zijn :D
waarschijnlijk stuur ik de rest van de draad de week na odoorn al op.
naja als degene die nog wat wilden nog even hun adres enzo naar mij toesturen dan komt het wel goed.

gr niels

p.s. en anders schrijf ik het adres zondag wel even op ;)

om ff een edit neer te zetten:

loet en eric: er zijn wat problemen bij de hobbyboer. maar waarschijnlijk is het staaldraad nu eindelijk aangekomen. ik zal morgen naar hem toe gaan om te kijken of jullie draad er is.
loet kreeg nog 41m en eric nog 10m als ik het goed heb. beide al afgerekend.
als jullie het er mee eens zijn neem ik het mee naar swalmen.

gr niels

allrounder_w.l.c. zei:
om ff een edit neer te zetten:

loet en eric: er zijn wat problemen bij de hobbyboer. maar waarschijnlijk is het staaldraad nu eindelijk aangekomen. ik zal morgen naar hem toe gaan om te kijken of jullie draad er is.
loet kreeg nog 41m en eric nog 10m als ik het goed heb. beide al afgerekend.
als jullie het er mee eens zijn neem ik het mee naar swalmen.

gr niels

Prima, ik heb nog een paar meter. Tot in Swalmen.

Loet

Back