0,3 mm staaldraad

Ik wist niet dat je der zo moeilijk aan kon komen maar in ieder geval hebben ze het wel toemen in den bosch.....

heren,

het spijt me heel erg maar die k*&%e :bad-words: zaak bij ons weet niet zo goed wat bestellen is. zit nu al bijna 3maanden te wachten maar hij heeft het nog steeds niet binnen (volgensmij niet eens besteld).
ik zal dus aankomende zondag jullie geld weer even meenemen en terug geven ;)

tot zondag,

gr niels

nou mensen, na ongeveer 5maanden is de bestelling dan eindelijk aangekomen. een lange koker met daarin 100x 1meter 0,3mm staaldraad.
dus.. voor mensen die geinterresseerd zijn: ik heb 100meter liggen, dus wie het eerst komt het eerst maalt. het kost 0,30 euro per meter + 1euro voor de verzendkosten.

gr niels

haha gelukkig weet ik waar je het voor nodig hebt, anders had ik het niet gelooft :P

ok dus drie meter voor nick, dat betekent dat er nog 27 mtr over is mensen.

gr niels

Niels, heb je nog van dat 0,3mm staaldraad? Kom jij in feb naar Malden? Dan zou ik wel 2 of 3 meter willen hebben.

Raymond

ik dacht dat we nog wel een aantal meter hebben liggen. ik moet nog even kijken of ik maar malden kom, zit nu een beetje in de drukke tijd (examen jaar he). maar als ik kom neem ik gewoon de buis met staaldraad weer mee ;)

gr niels

Back