01-06-03: Forumzeildag!!

Roel van Essen

Forum veteraan
Nog een maandje, beste zeilers, dan zijn jullie welkom op de IJsbaan te Biddinghuizen!
Laat me via een PBtje even weten of je komt, en of je een routebeschrijving nodig hebt;
mijn eigen internet ligt eruit (een intern conflict binnen Windows, roept het ding steeds) dus ik tik ik dit nu in op de comuter van Kor.
Hij heeft nog wel Internet, ikke niet meer... En IK BETAAL CHELLO, POTVERDRIE!!!!!!
Maar goed, laat het dus even weten als je komt!

Groet,
Roel

ach, ja

chello houd je van de straat zeggen we dan maar. is altijd nog goedkoper dan elke dag de kroeg.... maar goed uiteraard ben ik ook van de partij met mijn Nothwind. en ook namens mij, jullie zijn allemaal van harte welkom en ik heb er in ieder geval veel zin in. Wat m'n pa net zij kan inderdaad, een pb tje naar hem. Zijn e-mail werkt dus niet op het moment dus als er grotere bestanden naar hem moeten kan dat via mij.

Greetz

Kor

bijna,

k ben niet zo goed in needderlant's zoals je weet...maar goed vooruit pa, de Northwind.

greet kor

harstikke mooi,
Hoe drukker hoe beter. Nog meer mensen die het al weten of nog twijfelen, laat het ff weten.

Greet Kor

volgens mij komt Rob ook, (zit nu nog in florida , dus ik antwoordt even voor hem)

Robert

hartstikke mooi bol, je bent van harte welkom. En als iemand nog een routebeschrijving nodig heeft horen we het wel toch?

Greetz kor

Zeildag

In eerste insantie moest ik werken dat weekend, maar mijn gezondheid is wat achteruit gegaan en mag voorlopig niet werken, maar alleen nog maar leuke dingen doen. Dus ik ben de eerste ook met de tosca van de partij. :lol: :lol: :lol:

nou ruud,

ik zal het even overleggen maar ik vermoed dat jij ook welkom bent.... :D
tot woensdag

Greet Kor

Zo zo kor als ik het goed lees heb jij verkering met "greet" sinds wanneer is dat?? :oops: :oops: of is de spellingskontrole vergeten. :lol: :D :P

nou t moet dan maar....ik kan er niet langer omheen. :?

ze heeft kort geleden haar naam veranerd in greet, t was eerst greetz.
Dus pap, ik zal haar proberen over te halen om ook mee te helpen met de afwas maar ik heb een vermoeden wat ze zal zeggen....

greetz van Greet en Kor :D

Back