01-06-03: Forumzeildag!!

Vind ik ook, wanneer komt de aankondiging weer in de kop van het forum te staan?

Ik ben ook van de partij met de Victoria en digitaal foto en film camera om alles te kunnen registreren.

Han

En reken maar dat Han mooie plaatjes maakt... :D
Zie de foto's van de opening van de Jachthaven in Dronten!

De Seawind is natuurlijk ook van de partij. Vaargroep Flevoland heeft sinds deze week een mooie parkeerplaats voor het clubterrein, waar een hééééleboel auto's kunnen staan.... :wink:

Roel

Nog een klein weekje, dan is het weer zo ver!

Komen er veel mensen zeilen dit jaar??

Groeten,

Jan

Moeilijk aan te geven, er waren vorig jaar ook veel zeilers die niet actief zijn op het forum...

ik denk dat het dit jaar iets rustiger word dan vorig jaar, omdat vaargroep harderwijk heeft afgezegt, maar de micro magic vereniging uit almere komt waarschijnlijk ook met een delegatiel. Het hoeft van mij ook niet overladen druk te zijn, gezellig druk is genoeg :D en er zijn een paar leden van vaargroep flevoland die idd niet actief zijn op het forum, maar wel een(of meerdere)zeilboten hebben. Vandaar

GreetZ Kor

aaaaaah, geen verwijzingen naar bepaalde personen please :roll:
maar goed, zaterdag zou het gaan plensen hier, dus hopen dat dat niet opschuift naar zondag... :?

GreetZ Kor

Volgens Paulus Pietsma wordt het mooi weer hoor Kor.
Of heb jij een regendans uitgevoerd ipv examen gemaakt???

Han

schuld van omroep flevoland 8O daar stond het

maar regendans is standaart onderdeel van examen, wist je dat niet???
we zien wel, en anders staat er een heel mooi clubhuis :D

GreetZ Kor

Ik vraag me af hoeveel mensen er naar de vaardag komen.
Ik kom vermoedelijk met 2 tri's en 2 mono-hulls.

Waar bij de ijsbaan gaan we varen?

Groeten,

Hugo

@Hugo: cool, zie ik ook eens een tri in actie :P !

Er zullen minstens 15 boten zijn schat ik, lijkt me meer dan genoeg...

Er zullen minstens 16 boten zijn schat ik, lijkt me nog meer dan genoeg...

:rolling:

nou mensen,

ik denk dat dit een heel geslaagde dag is geweest. Gezellig druk met genoeg boten. Trouwens Niek, mis jij niet iets.....? Bril is weer terug en water was lekker.

GreetZ, zweefduikende Kor

Ik vond de zeildag een zeer groot succes!!

Vooral vader & zoon Van Essen in het water. Dat was echt de mega attractie van flevoland dit jaar ;-)

Nee... het was echt tegek!

Groeten,

Jan

PS: Roel nogmaals hartelijk dank!

Back