Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En reken maar dat Han mooie plaatjes maakt...
Zie de foto's van de opening van de Jachthaven in Dronten!
De Seawind is natuurlijk ook van de partij. Vaargroep Flevoland heeft sinds deze week een mooie parkeerplaats voor het clubterrein, waar een hééééleboel auto's kunnen staan.... :wink:
ik denk dat het dit jaar iets rustiger word dan vorig jaar, omdat vaargroep harderwijk heeft afgezegt, maar de micro magic vereniging uit almere komt waarschijnlijk ook met een delegatiel. Het hoeft van mij ook niet overladen druk te zijn, gezellig druk is genoeg en er zijn een paar leden van vaargroep flevoland die idd niet actief zijn op het forum, maar wel een(of meerdere)zeilboten hebben. Vandaar
aaaaaah, geen verwijzingen naar bepaalde personen please :roll:
maar goed, zaterdag zou het gaan plensen hier, dus hopen dat dat niet opschuift naar zondag... :?
ik denk dat dit een heel geslaagde dag is geweest. Gezellig druk met genoeg boten. Trouwens Niek, mis jij niet iets.....? Bril is weer terug en water was lekker.