1:1 Auto tuning

  • Topicstarter Topicstarter TyMeN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
he juul kabbas. moest je nog eens naar aalst komen. liefst niet met die wagen. stel dat ik met men 1/10 vol gas op je wiel bots of zo.
mijne portomonee kan da niet trekken. :D
@kriss.............jawadde.
ikke 25 jaar. vorige wagen toyota starlet. volledig "ingebouwd" (blutsen dus)
met roest afgewerkt een een sleutelstriping op de zijkant.
aja en als ik een bocht pakte liep er water naar binnen langs mijn binnenverlichting van men wagen.
en een ronk jawadde. ( nen beroesten demper en mijn flexibel stuk gescheurd)
geen remmen en geen veren.
toen heb ik hem maar verkocht.
nog 500 euro van gekregen.
nen babe magnet was het niet echt. :lol:
nu totota yaris. redelijk origineel. maar we gaan der aan werken :D
ik wil weer zo een karretje
8)
 
wat voor porsche's heb je allemaal gehad? KriZZ??

en uit welk jaar?
 
RClipse zei:
wouter1 zei:
KriZZ zei:
Heb zelf 4 :oops: auto's. 2X BMW. 1 BMW M3 GT 1995 Limited edition. Slechts 350 stuks gemaakt in heel de wereld. 18' M5 velgen, carbon interieur, ac snitcher onderdelen,licht getuned 316pk met rollenbank uitdraai, dubbele handgemaakte EPS rvs uitlaten, infinity subs + versterkers. Golf 1 met corrado g60 blok zonder g-lader maar met turbo 230pk, 17 chroom velgen , eps uitlaat, corrado interieur enz,enz. 1x BMW 316i compact (laat ik het vrouwtje in rijden) , 17" hartge velgen,m3 bumpers enz. Fiat marea weekend 1997 op gas om lekker goedkoop te rijden. Ook heb ik hiervoor al diverse porsches in bezit gehad.

amai, veel auto's voor een 23jaar jonge gast 8O

idd echt veel auto's voor je 23e, jackpot gewonnen ofzo :roll: :wink:

Nee hoor geen jackpot gewonnen.

Maar wat heeft dit topic eigenlijk met modelbouw te maken?
 
Niks maar daarom heet het ook het cafe, staat er ook bij voor alles wat niet thuis hoort in de andere topics 8)
 
Ja inderdaad dan wijken we wat af maar Robert vind het nog goed dusss... :roll:
 
Ik heb een Austin Mini uit 1986

IMG00015.JPG


Geheel gerestaureerd in 2002


Motor:
-1000 cc Automatic (4bak, ja automaat ja )
-cilinder kop aangepast, voor meer vermogen (hoeveel weet ik niet precies)
-top van originele 1000cc automatic is ongeveer 130, mijne loopt tegen de 160
-double centre exit uitlaat zonder dempers (klinkt vet onder een automaat )

Exterrieur:
-wielkastverbreders, welke tegen mijn auto aan zijn gepolyesterd, zodat ze erbij horen
-van 12"x 140 naar 13"x175 LM Revolutionvelgen met banden (wielkasten vergroot hiervoor)
-chrome bumpers
-chrome grill
-chrome hanvaten met bescherming erachter
-chrome bullet spiegels
-chrome fliptankdop
-chrome ruitenwissers en ruitenwissersproeiers
(jaja, en HELE boel chrome )
-4 mistlampen (per 2 te schakelen)
-witte kappen op achterlichten en knipperlichten
-Mauritius blauw (van BMW) gespoten, ofwel in het gewone licht: donkerblauw, in de zon: lichtblauw metallic, en in de schaduw: heel donker paars.
-wat leuke stickertjes

Interrieur:
-cobra kuipstoelen
-chrome Mini instaplijsten
-3 punts race gordels
-sportstuur
-home made middenconsole met allerlei knoppen
-STARTKNOP (FILMPJE! kun je ook beetje het geluid horen )
-notenhouten dash met witte mini cooper (classic) tellers
-zwarte bekleding, incl hemel

Geluid:
-JVC chameleon radio
-JBL GTO series boxen
GOED ingebouwd... 3e prijs mee gewonnen: Best Klinkende Audio. Verloor van 2 nieuwe mini's met subs, versterkers enz enz enz, en er waren ook veel mensen met dit spul die van mij verloren

Fun stuff:
-luchthoorn (alle tonen tegelijk, dus legale vervanging van claxon)
-geluidsemulator met 80 vershillende geluiden
-strobe lampen in mijn koplampen

Te doen:
ik moet mijn deurpanelen nog met zwart skay bekleden, en er komen aan de binnenkant ook chrome deurhendels enzo op

Meer foto's vind je HIER
 
Zo ziet er echt te gaaf uit als ik het geld heb dan wil ik die van mijn oom kopen maar het plaatwerk moet helemaal vervangen worden (bekend probleem volgens mij) weet jij niet toevallig een plek waar dat goedkoop kan :?:
 
je moet het plaatwerk bij een mini centre kopen, en iemand zoeken die kan lassen, dan ben je vrij goekoop uit....
Laten doen is altijd duur...
Als je zelf kunt lassen zijn er op verschillende plekken stukjes tekst te vinden met hoe het moet (ook op het forum van www.minisevenclub.nl)

Mijn broertje was voor 2x nieuw neusdeel (links en rechts) nieuw front, nieuw achterspatbord (onder kofferklep) lassen en alles spuiten 500 euro kwijt... (ex plaatdelen..)
 
oh oke zal is gaan rondkijken me oom had het over 2000 tot 2500 euro maar hij zegt dat is als je het laat doen. maar zelf is natuurlijk stukkie goedkoper! :D
 
Goed, er is duidelijk wat mis met dit topic :?
Op een of andere manier kan pagina 3 niet meer geopend worden. Dit topic gaat op slot, en het vervangende topic wat al bestond gaat weer open.

Hier verder dus: 1:1 Auto tunning V2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top