1:1 Auto tuning

• Topicstarter Topicstarter TyMeN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TyMeN

Guest
Wie houd er zich naast het tunen van zijn rc-car ook nog bezig met tunen van zijn 1/1 wagen??? Denk dat er hier toch aantal zullen bijzitten he, fotookes posten is de boodschap he :wink: :wink:

- Kadett GSI, normaal 115pk nu zo'n 140+ pk.
- 800 watt stereo met oa. 2 subs van 15"
- Laptop onder de stoel met 5" scherm op desktop voor DVD, DivX en MP3 maar kan ook internetten en als ik een GPS antenne erbij haal ook navigeren.
- Neon onder de auto.

Ik heb liever een goede geluids install. :D
een paar subs
paar versterkers
paar composets 8)
50Carre kabeltje als voeding en nu zien dat die 150Amps zekering niet doorbrand :lol:

maar ja tuning is iets maar da geld steek ik liever in modelbouw, omdat da waarschijnlijk een heel klein beetje goedkoper is :wink:

aleen nog neon onder mijn vader zijn auto en hij is af al mag dit niet wij gaan dit toch doen :d hebben al neon in de auto zelf :lol:
nog even wachten :lol:

Heej meer mensen zo te zien met de zelfde hobby's :)

Dit is mijn site www.MazdaMx-3.nl

Dit is mijn auto :
http://www.mazdamx-3.nl/members/member_show.php?id=1

marcel_mx3_c1.jpg

marcel_mx3_c4.jpg

Aanstaand weekend te zien op automaxx summer edition..

Tuning 1:1 doe ik wel wat aan, daar is de onzin allemaal mee begonnen.

Ik ben zelf echter helemaal gek van de VW Golf en dan met name de mk 1. Heb er zelf 2 :oops: .
Een mk 1 uit 1983 die gewoon voor het dagelijks vervoer dient en een mk 1 cabrio uit 1989 waar het een en ander aan veranderd is.

Veranderingen aan de cabrio zijn:
- Plaatsen van een type 2 GTI (PB) blok met nog eens de volgende modificaties:
* Afgedraaid vliegwiel
* Bewerkte kop
* Snellere nokkenas
* Open luchtfilter
* JD engineering chip
* Spaghetti spruitstuk
- Versnellingsbak met korte overbrengingen
- Veranderen dashboard verlichting naar blauw
- Neon onder dashboard
- Aluminium tankdop
- Grille zonder logo en enkele lampen
- Koplampen met kruis
- Mistlampen in de voorbumper
- VR6 spoiler van een golf 3 geplaatst
- Plaatsen van extra metertjes (volt, ampere en vacuum)
- Vanaf spruitstuk tot einddemper een type R power rohr van supersprint
- Einddemper vervangen door een groep N absorbtiedempper met een veel te groot eindstuk :-p
- Smoke achterlichten
- Hoogglansgepolijste classicline wielen (bij B&P in castrop rauxel duitsland gepolijst)
- Verlaagd door middel van een schroefsetje
- Type R strobo kitje in koplampen
- 30 CM Jamex sportstuurtje (met leder bekleed)

Gewone specificaties zijn:
- Centrale vergrendeling op afstandsbedieing
- Klasse 3 SCM gekeurd alarm
- Lederen bekleding
- Stuurbekrachtiging

Audio install is ook wel aardig, DLS compo setje in de deuren, JBL GTO's achter de stoelen (hoedenplank bij cabrio = nutteloos) en een 12 inch woofer in de kofferbak. Totaal versterker vermogen ca 1500 watt (piek)
moet alleen nieuwe HU omdat die nog groen is en de rest van m'n dash blauw dus er gaat dan een compleet nieuwe install met inbouw in komen.

Overigens is in mijn kofferbakinstall ook voldoende verlichting aanwezig, stroboscoop, 2x 20 watt halogeenspotjes en een blauwe neonbuis.
Alle verlichting in en rond de auto gaat op afstandsbediening :-)

Qua tuning ben ik eerst voor het technische en de kleine dingen gegaan, deze zomer moet er een andere lak op en gaan er ingrijpende dingen aan het uiterlijk veranderen. Zo liggen er al audi 80 klinken (sterker nog, eigenlijk de hele deuren zelfs :-p) klaar, een nieuwe achterklep en zo'n geintjes allemaal :)

Volgende week gaat hij de rollenbank op voor de afstelling en de vermogenstest, ik zal dat uiteraard opnemen en een filmpje plaatsen :D

Roy

Van volgende week wordt een uitgebreide rapportage gemaakt, ik zal dit draadje in gedachten houden :D

Roy

En dit is de mijne; :wink:
Een honda civic coupe bj'97

exterieur: voorbumper wings west type avanger met e lip van renault espace aan toegevoegd
Zijlijsten type evo 3 aangepast en ingewerkt aan het koetswerk.
achterbumper eigen creatie
luchthapper aangepast van een nissan 100nx
lichten vooraan zijn van apc, achteraan volledig rood
frontgrille mugen
carbon haaievinnetje op dak
m3 roosters in de zijvleugels
koffer is dichtgewerkt
Verder- naden van de klinken dichtgewerkt
dakantenne weggewerkt
stootranden op de deuren weggewerkt
luchthapper ingewerkt op de motorkap

velgen 17 inch zillion black chrome

dubbele uitlaat skytune 2 ovale eindstukken

engine: nieuwe motor geplaatst op 140 000km
carbon kelk aangepast van prelude
4-1 spaghetti-collecteur
blauwe kabel en darm overtrekken

paint; duotone milano red en azzurro gold edition van alfa romeo

interieur- under construction
ice: under construction
vastgelegd2004312000013zl.jpg

vastgelegd2004312000005js.jpg

vastgelegd200433000017jv.jpg

IMG00018.jpg

IMG00029.jpg

Sweet :mrgreen: echt mooi, lijkt alsof hij net uit the fast and the furious komt

hehe dank je ma was ni de bedoeling e f&f-car te maken zenne, gewoon eigen stijl en wat ng mooier is; eigen werk!! :wink: :wink:
7 lange maanden schuren en dergelijke :lol: :lol:

Heb zelf 4 :oops: auto's. 2X BMW. 1 BMW M3 GT 1995 Limited edition. Slechts 350 stuks gemaakt in heel de wereld. 18' M5 velgen, carbon interieur, ac snitcher onderdelen,licht getuned 316pk met rollenbank uitdraai, dubbele handgemaakte EPS rvs uitlaten, infinity subs + versterkers. Golf 1 met corrado g60 blok zonder g-lader maar met turbo 230pk, 17 chroom velgen , eps uitlaat, corrado interieur enz,enz. 1x BMW 316i compact (laat ik het vrouwtje in rijden) , 17" hartge velgen,m3 bumpers enz. Fiat marea weekend 1997 op gas om lekker goedkoop te rijden. Ook heb ik hiervoor al diverse porsches in bezit gehad.

KriZZ zei:
Heb zelf 4 :oops: auto's. 2X BMW. 1 BMW M3 GT 1995 Limited edition. Slechts 350 stuks gemaakt in heel de wereld. 18' M5 velgen, carbon interieur, ac snitcher onderdelen,licht getuned 316pk met rollenbank uitdraai, dubbele handgemaakte EPS rvs uitlaten, infinity subs + versterkers. Golf 1 met corrado g60 blok zonder g-lader maar met turbo 230pk, 17 chroom velgen , eps uitlaat, corrado interieur enz,enz. 1x BMW 316i compact (laat ik het vrouwtje in rijden) , 17" hartge velgen,m3 bumpers enz. Fiat marea weekend 1997 op gas om lekker goedkoop te rijden. Ook heb ik hiervoor al diverse porsches in bezit gehad.

amai, veel auto's voor een 23jaar jonge gast 8O

wouter1 zei:
KriZZ zei:

amai, veel auto's voor een 23jaar jonge gast 8O

idd echt veel auto's voor je 23e, jackpot gewonnen ofzo :roll: :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back