T
TyMeN
Guest
Wie houd er zich naast het tunen van zijn rc-car ook nog bezig met tunen van zijn 1/1 wagen??? Denk dat er hier toch aantal zullen bijzitten he, fotookes posten is de boodschap he :wink: :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
KriZZ zei:Heb zelf 4auto's. 2X BMW. 1 BMW M3 GT 1995 Limited edition. Slechts 350 stuks gemaakt in heel de wereld. 18' M5 velgen, carbon interieur, ac snitcher onderdelen,licht getuned 316pk met rollenbank uitdraai, dubbele handgemaakte EPS rvs uitlaten, infinity subs + versterkers. Golf 1 met corrado g60 blok zonder g-lader maar met turbo 230pk, 17 chroom velgen , eps uitlaat, corrado interieur enz,enz. 1x BMW 316i compact (laat ik het vrouwtje in rijden) , 17" hartge velgen,m3 bumpers enz. Fiat marea weekend 1997 op gas om lekker goedkoop te rijden. Ook heb ik hiervoor al diverse porsches in bezit gehad.
wouter1 zei:KriZZ zei:Heb zelf 4auto's. 2X BMW. 1 BMW M3 GT 1995 Limited edition. Slechts 350 stuks gemaakt in heel de wereld. 18' M5 velgen, carbon interieur, ac snitcher onderdelen,licht getuned 316pk met rollenbank uitdraai, dubbele handgemaakte EPS rvs uitlaten, infinity subs + versterkers. Golf 1 met corrado g60 blok zonder g-lader maar met turbo 230pk, 17 chroom velgen , eps uitlaat, corrado interieur enz,enz. 1x BMW 316i compact (laat ik het vrouwtje in rijden) , 17" hartge velgen,m3 bumpers enz. Fiat marea weekend 1997 op gas om lekker goedkoop te rijden. Ook heb ik hiervoor al diverse porsches in bezit gehad.
amai, veel auto's voor een 23jaar jonge gast 8O