1:1 zelfbouw?heli tussen de huizen

• Topicstarter Topicstarter Aaalie
  • Startdatum Startdatum
A

Aaalie

Guest
Dit is ongeloveloos! Een zelfbouw (denk ik) 1:1 heli, gewoon tussen de huizen testen. De mensen fietsen, rijden, wandelen er gewoon omheen. De bovengrondse netwerken hangen door de straten. Je hoort de tweetakt snorren, ietsje inzakken bij mat pitchbewegingen, net een OS'je te janken tijdens heftige belasting. De meesten kijken niet eens raar! Het lijkt wel SF... net een soort van MADMAX of zo, het jaar 2150... ;););) de wereld is vernietigd, een enkeling heeft het overleefd, en probeer... bla bla ;););) . Tegen het einde weer voor de garagedeur parkeren... gewoon onwerkelijk!

mogelijk staat het al ergens op het forum, maar ik heb het nog niet gevonden.
广东航空爱好者自制直å‡é£žæœºè¯•飞-视频-优酷视频-航空 自制飞机 组装飞机 ç›´å‡æœº

het "ding" is overigens prima te besturen zo op het oog!

Greetz van Aldert

Hij doet het ook nog eens prima !!!

Ik vind wel dat hij zonder helm gevaarlijk dicht onder de rotor zit, een foute landing en het koppie gaat eraf ;)

Veiligheid kan wel beter ja maar dat ding vliegt wel erg goed. Als het inderdaad een zelfbouw is heeft die gozer wel enorm veel talent.... en lef. Gevaarlijke combinatie maar zo zijn wel de grote begonnen ;) Of het alleen in deze tijd nog zo kan......

Wat een idioot! Geweldig! De groten zijn inderdaad ook zo begonnen, en in deze tijd kan het dus ook nog. Wel alleen in China waarschijnlijk...
Dit had op heel veel manieren heel erg fout kunnen gaan (mensen, gebouwen, spanningsleidingen, boom strike etc etc), maar hij flikt het mooi wel.

Enerzijds diep respect maar anderzijds hou je je hart vast. Ik ben al wat gewend in India maar zoiets nog niet tegengekomen. :cool:

Wat mij verbaasd is de performance van de heli, ook het model verbaasd mij want, het lijkt wel of hij een RC trainer heeft nagebouwd.

Ik zie het als DE oplossing voor het fileprobleem. Dan nog met een aantal zwenkwieltjes eronder, ieder bedrijf zijn eigen start/landingsbaan en vervolgens je heli naar de parkeerplaats duwen. Het is idd een leuke heli!

Geweldig!

Greetz van Aldert

Als ik dood wil ga ik ook zoiets maken!
Want ik ben láng niet zo handig als die gast, waarschijnlijk :p

Echt té gaaf dit :D

in nederland mag je toch niet met een zelf gemaakte heli of vliegtuig in de lucht vliegen? Wat ze beter zouden kunnen doen, (stel dat het nog niet mag ) afhankelijk van de grote van je eigen terrein, bijvoorbeeld als je 1 hectare grond hebt, dat je dan iets van 100 meter maximaal de lucht in kan/mag, en met een 10 of meer hectare maximaal 200 meter ofzo met alle soorten zelfgemaakte heli's en vliegtuigen. Zonder verzekering uiteraard. Je zou dan geen overlast of gevaar voor andere produceren. Dat zou echt zo vet zijn :P :D .

Laatst bewerkt:
Back