1:10 foam banden conrad

Heeft er iemand ervaringen mee?
Zou eens willen proberen om hiermee te rijden bij pk racing in plaats van mijn rubber banden nu.
Ook zou ik willen weten dewelke er passen op mijn lrp s10 tc onroad chassis.
Er zijn setjes bij die precies veel te breed lijken op foto.
(met name de 3de set,deze lijkt meer op een set achterbanden van een formule 1 ofzo)

Banden die ik zou willen testen:

Reely 1:10 complete wielen met Y-spaken-velgen Wit en Schuimrubber-profiel (CB385) voor on-road auto's in de Conrad online shop | 227817

Reely 1:10 complete wielen met 5-spaaks-velgen Wit en Schuimrubber-profiel (V2385W) voor on-road auto's in de Conrad online shop | 227821

Reely 1:10 complete wielen met Y-spaken-velgen Wit en Schuimrubber-profiel (CB386) voor on-road auto's in de Conrad online shop | 227818

Er staan maten bij hoor!

Dus zullen het de tweede set moeten zijn waarschijnlijk, gewoon je bandjes nu nameten. En vooral de meenemer ook.

Bedankt voor de link,meestal kijk ik bij conrad omdat ik daar met gewone bankoverschrijving kan betalen :s heb geen paypal of visa ofzo vandaar.
En van nederland laten opsturen naar Belgie kost meestal even veel dan.

Het is misschien een stomme vraag maar waar staat dat Sh32/sh35/sh37 etc. voor achter de naam van die bandjes op deze site;ABC-rc-Shop

EDIT; sorry even gezocht en het is dus de afkorting voor shore. Mn enige vraag nog steeds is wel; hoeveel shore zouden jullie aanraden voor een sprint 2 flux met 26mm banden voor en 30 mm achter?

Laatst bewerkt:
Dat heeft betrekking op de hardheid van het foam. Hoe hoger het getal hoe harder de band.
Dit heeft weer invloed op de grip. In het algemeen geeft een hardere band minder grip, maar is slijtvaster.
Achter wordt meestal een zachtere band gebruikt dan voor.
Onder mijn toerwagen voor op tapijt, heb ik bijvoorbeeld 32 sh(ore) achter en 40 sh voor

Breedte 26mm, breder past vaak niet.

Back