1/10 Truggy/Truck

Beste forumgenoten,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC auto voor off-road rijden. Ik ben nu in het bezit van een Tamiya XB pro Levant die een mooie wegligging en controle heeft. Maar voor veel onderdelen moet je heel lang wachten voordat ze binnen zijn, te lang eigenlijk en er zijn ook geen hop-ups voor te verkrijgen. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe off-road auto waarvan de onderdelen wel wat makkelijker te krijgen zijn.

Naar wat voor auto ben ik op zoek:
1/10
4 wd
truggy of truck
kit of RTR > (wel brushless dan)
kit maximaal €200
RTR maximaal €350

Ik heb al een 2.4 Ghz zender en ontvanger, brushless motor en esc met sensor en tot 3s lipo en een lader die ook lipo's kan opladen.

Ik heb ook al een mooie truck gevonden genaamd de HPI Savage XS Flux. Zou deze te vergelijken zijn met een levant maar dat deze dan nog meer klappen aan kan en onderdelen makkelijk te krijgen zijn?

Mvg, DT

PS. Begin a.u.b. niet te zeggen dat ik Google moet gebruiken. Hoe ben ik anders op de HPI gekomen. ;)

Beste forumgenoten,

Ik ben op zoek naar een nieuwe RC auto voor off-road rijden. Ik ben nu in het bezit van een Tamiya XB pro Levant die een mooie wegligging en controle heeft. Maar voor veel onderdelen moet je heel lang wachten voordat ze binnen zijn, te lang eigenlijk en er zijn ook geen hop-ups voor te verkrijgen. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe off-road auto waarvan de onderdelen wel wat makkelijker te krijgen zijn.

Naar wat voor auto ben ik op zoek:
1/10
4 wd
truggy of truck
kit of RTR > (wel brushless dan)
kit maximaal €200
RTR maximaal €350

Ik heb al een 2.4 Ghz zender en ontvanger, brushless motor en esc met sensor en tot 3s lipo en een lader die ook lipo's kan opladen.

Ik heb ook al een mooie truck gevonden genaamd de HPI Savage XS Flux. Zou deze te vergelijken zijn met een levant maar dat deze dan nog meer klappen aan kan en onderdelen makkelijk te krijgen zijn?

Mvg, DT

PS. Begin a.u.b. niet te zeggen dat ik Google moet gebruiken. Hoe ben ik anders op de HPI gekomen. ;)

lees het savage xs draadje ff door
maar voor de weg ligging en controle zou ik em niet kopen
wel voor de fun en bash factor
grtz

edit:
staat nog een xs flux van een forumlid tekoop voor 250!!!! (zie het eerder genoemde draadje)

Laatst bewerkt door een moderator:
De Savage XS is meer 1/12.

Je zou ook eens kunnen kijken naar een HPI Bullet. Alleen zit je dan weer met de hopups, hoewel er redelijk wat van de Nitto MT2 op past.

De Savage XS is meer 1/12.

Je zou ook eens kunnen kijken naar een HPI Bullet. Alleen zit je dan weer met de hopups, hoewel er redelijk wat van de Nitto MT2 op past.

lees zijn start post eens door , 1/10 of evt.;) de XS

onderdelen zij er nog niet zo veel voor de XS in NL, maar dat gaat zeker komen , kappen idem, maar er passen een aantal 1/16 kapje op van TRaxxas ,de slash , of parma , bv de dune buggy.
qwa bash proof is de auto goed , tuurlijk alles kan kapot , kijk maar naar de gekke amerikanen, maar voor bash is de auto prima .......(keb er 1)

Laatst bewerkt:
welk brushless setje heb je al?
als het een goede/sterke is dan kan je een mooie roller kopen die bijv. rtr boven jouw bedrag is, kijk maar bijv. naar de traxxas stampede.

of je zoekt gewoon een goeie onderdelen leverancier in hong kong, dan heb je je alle onderdelen in 1 week binnen voor weinig.

om nou een andere auto te kopen voor de onderdelen is wat omslachtig volgens mij is het tb01 (geen wonder dat dat wat beter wgligt dan een savage e.d.), en daar is kwa tunning enorm veel voor juist

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier nu een hurricane pro ESC van 100A en sensored en een turnigy mach 2 9.5T met sensor liggen. Dus dat lijkt mij wel kracht genoeg.

Er zijn GEEN tuning parts voor een levant te krijgen. Is blijkbaar geen originele TB-01 als ik het zo hoor.

En Ik ga geen onderdelen uit hongkong bestellen aangezien je dan ook nog invoer belasting etc. moet betalen. Ik blijf gewoon bij pkracing bestellen. Heb nog geen problemen met pk gehad.

Als RTR heb ik nu de hpi bullet ST flux op het oog. ziet er beter uit met dezelfde snelheid. Maar het liefst heb Ik een kit. Heb je tenminste vanaf het begin meer inzicht in je auto. ;)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben nieuw en weet niet goed hoe ik een bericht moet plaatsen.

Ik heb een nieuwe lrp blast s10 tx 6 november gekocht 205 euro. Nu wil ik hem verkopen inclusief 2batterijen van 2000 7,2 volt. Helaas zit het rechterwiel los, heb al de onderdelen er voor bestelt. Auto is 5 minuten mee gereden maar als het allemaal zo snel een reparatie nodig heeft is het geen optie voor mijn zoon!

Vraagprijs 195 euro

Beste Basket,

punt 1: Ik ben niet geïntreseerd in de LRP blase s10 TX
punt 2: U bent lid sinds vandaag en wil gelijk al iets verkopen, volgens mij is dat niet toegestaan ;)
punt 3: Verkopen moet in het topic ''verkopen''

:bye:

MVG, DT

Ik zit nu met een dilemma. Ik kan niet kiezen tussen een bullet st flux en een bullet st 3.0 :S

Ik heb ervaring met electro auto's maar een nitro lijkt me ook wel wat, kijken of Ik nitro luek vind.

Ik heb gelezen dat de flux een motor heeft met een 380 binnenwerk waardoor hij snel heel heet wordt wat dus weer nadelig is. Maar nitro brandstof kost weer meer. :(

Ik weet het ff niet meer :confused:

Het geluid is trouwens geen probleem (hoop Ik :P )

Back