1:12 stock regelement MACH indoor

Welke combi van regelaar motor en accu voor 2010/11

• 10,5 Regelaar vrij accu vrij

Votes: 3 6,4%
  • 10,5 Regelaar vrij Lipo

Votes: 13 27,7%
  • 10,5 Regelaar zonder vertiming accu vrij

Votes: 5 10,6%
  • 10,5 regelaar zonder vertiming Lipo

Votes: 22 46,8%
  • 13,5 regelaar vrij en accu vrij

Votes: 4 8,5%

• Total voters
    47
OK, aangezien jij ook geen 1:8 rijd ben je dus ook geen echte man ;)

hee Roelof, heb ik jou nu voor een echte man uitgemaakt?
nou asjeblief zou ik zeggen. Ja een echte man, wat 1/8 betreft niet maar wel een enthousiast racer 1/10 en ik houd ook van de echte mannen die 1/8 rijden, ze zijn in ieder geval vriendelijk.;) En dat willen we allemaal.

Hup groepsknuffel allemaal:lol::celebrate:
Jongens zoenen doen we niet maar we gaan weer lekker indoor met zen allen gezellig racen.

Fokke zie je gauw bij de MACH met je 1/12

Greetz JW

Vandaag even gereden met de nieuwe BMI...

Met 13.5 gaat echt leuk vooruit zeg. Ik reed met een roll-out van ongeveer 57mm met een GM regelaar en motor. Kan nog veel harder want mijn motortemperatuur was nog geen 60° na dik 10 minuten rijden. Ook de LiFe ontvanger accu hield het erg goed. Na 10 minuten rijden ging er op de lader iets minder dan 60Mah weer in dus 200Mah is meer dan zat! Rondetijden zaten na drie runs al onder de 11 sec. maar dat kan nog wel sneller denk ik...

Al met al leuk kunnen rijden en zelfs een TC met een 7.5 motor had dikke moeite om ervoorbij te komen ;)

Aankomende week maar weer even verder testen met de BMI om een echt goede set-up te krijgen...

Goed te lezen dat het goed gaat joost. Heb zelf nu ca. 7 runs erop zitten en raak de 10 seconden nu ook een paar keer aan met mijn 200mm pancar.

Ben je volgende week zondag ook op de mach indoor. Kunnen we even 1s en 10.5t proberen. Ben ik wel zeer benieuwd naar hoe dat gaat.

Hoeveel trok je uit de 1s lipo packs na 8 minuten rijden?

Vandaag even gereden met de nieuwe BMI...

Met 13.5 gaat echt leuk vooruit zeg. Ik reed met een roll-out van ongeveer 57mm met een GM regelaar en motor. Kan nog veel harder want mijn motortemperatuur was nog geen 60° na dik 10 minuten rijden. Ook de LiFe ontvanger accu hield het erg goed. Na 10 minuten rijden ging er op de lader iets minder dan 60Mah weer in dus 200Mah is meer dan zat! Rondetijden zaten na drie runs al onder de 11 sec. maar dat kan nog wel sneller denk ik...

Al met al leuk kunnen rijden en zelfs een TC met een 7.5 motor had dikke moeite om ervoorbij te komen ;)

Aankomende week maar weer even verder testen met de BMI om een echt goede set-up te krijgen...

Moeite ? ok!! maar het ging wel :p;)

@Alexander: Na een minuut of 10 ging er in de lipo iets van 3700Mah bij dus dat valt wel mee...

Volgende week zondag weet ik niet... Mar is het weekend dan vrij dus... Vrijdagavond ben ik er wel denk ik en aankomende woensdagavond ook...

@Richard: Hehe... Ah okee, nu een naam bij een persoon ;) Ja, was een leuke battle af en toe. Ben benieuwd als we beide compleet foutloos hadden gereden. Dan had het spannend kunnen worden...

Runtime wordt het probleem niet, Joey perste in de modified afgelopen weekend er niet meer uit dan 4000mAh in 8 minuten.

Tot dat men op een hoge grip baan met de stock de timing goed open zet.... Dan is het nog niet makkelijk, maar kom je al dichter bij...

Groet Robert

Gefeliciteerd met de 2de plek! Erg goed gedaan

edit:
uhmm geen idee hoe het kan (brainfart) maar dit moest eigenlijk in het 1/12 draadje lol!

Laatst bewerkt:
Back