[1:15] Kermisattractie "SoundFactory"

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Wout, 9 jul 2012.

  1. G60force

    G60force

    Lid geworden:
    20 mei 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    Leusden
    yup ik zou gewoon lekker door blijven posten :)
    besluit je toch te stoppen dan is dat je eigen keus
    maar laat wel even weten waar je verder gaat heheh ik wil niets missen!!
     
  2. VOLVO FH 16 750

    VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 jan 2008
    Berichten:
    10.893
    Locatie:
    Haren (Ems) Deutschland
    [mod]

    Even een berichtje van de moderator :

    Er is inderdaad door mij een berichtje verwijderd, wat later weer is teruggeplaatst.
    Ik had zelf het vermoeden dat het een negatief berichtje zou zijn en daarom had ik het verwijderd.
    Ik heb de maker van dat berichtje wel een P.b.tje gestuurd.
    Later is er via P.B.tjes met de maker en ook met Wout contact geweest en Wout vond het bericht niet negatief, dus vandaar dat het weer is teruggeplaatst.
    Hopelijk is door de P.b.tjes wisseling het probleem nu uit de wereld.

    Een moderator is ook maar een mens.
    Mensen maken fouten, dus ook een moderator maakt fouten, maar deze moderator leert wel weer van fouten.
    Ik probeer altijd zo eerlijk en rechtvaardig mogelijk te modereren, maar je kan het nooit iedereen 100% naar de zin maken.

    [/mod]
     
  3. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Dit is nou iets heel aparts!!! Het werkt super.Het zal misschien een beetje repeteerwerk zijn,maar als deze kermisatractie klaar..........heeft de modelbouwwereld weer wat moois.
    Ga zo door Wout!!!
     
  4. Wout

    Wout

    Lid geworden:
    9 jul 2012
    Berichten:
    11
    Blijkbaar maakt een keer een wat afwijkende reactie hier nog best wat reactie's los. Op zich is het voor mij wel duidelijk dat er dus aardig interesse is hier in dit model en denk ik wel dat er nog updates zullen volgen.

    Bepaalde opmerkingen heb ik wel zo mijn twijfels bij, denk aan dat ik mij beklaag over het aantal reacties. Het is namelijk geen beklagen geweest, maar juist een vraag of er wel interesse voor is, omdat weinig reacties bij mij toch een indicatie geven van wat gebrekkige interesse. Zoals eerder aangeven heb ik beperkte hoeveelheid tijd, update ik al ook een ander forum en Facebook, dus ga ik geen forum update als er geen interesse is. Ook is mijn eerste zin in dit topic niet van toepassing in deze situatie, ik was voorheen iemand die puur mee las en geen lid was hier, maar er zijn ook genoeg semi-actieve leden hier die niets plaatsen waardoor ik mij dus het bovenstaande was gaan afvragen.

    Mocht nog iemand zijn mening willen geven persoonlijk tegen mij, er is nog wel wat ruimte over in mijn pb-box, verder vindt ik de discussie hier lang genoeg geduurd hebben ;) .
     
  5. hobbyvanrobbie

    hobbyvanrobbie

    Lid geworden:
    23 feb 2011
    Berichten:
    244
    Locatie:
    Nissewaard
    Wout,


    Sorry, dat ik ook weinig reageer.
    Maar net als Beeek en vele anderen kijk en volg ik dit graag.
    Idem ben ik ook een meegluurder, en enjoy elk project en vind dit enorm leuk. maar heb vaak niet de tijd om leuke reacties te geven. En ik wil vermijden, dat er negatieve reacties komen, want dat heb ik al vaak genoeg gezien. Dus vandaar dat ik weinig typ.
    Maar uit de grond van mijn hart: GA ZO DOOR.

    Wij bouwen zelf ook veel, maar posten weinig, daar je dan minder tijd in modelbouw kan steken, hi. Zie hieronder bijvoorbeeld.

    Mocht je nog naar Intermodellbau Dortmund( wo 9 tm zo 13 april) gaan: in hal 6 hebben we met zijn vieren een hollandse energie centrale opgebouwd op 21 m2. En welk aansluit op de rest van de baan van MTC Osnabruck (33x13mtr). En let op de nederlandse infoborden.

    Wie weet sta jij daar over een paar jaar met je kermisattractie,

    mvrgrrob
     
  6. dennis-480

    dennis-480

    Lid geworden:
    15 jan 2013
    Berichten:
    132
    Locatie:
    Reuver Limburg
    Ik ben ook zo meegluurder en post heel weinig. Mijn modelbouw ligt ff op een laag pitje. Ivm misschien een verhuizing.

    Maar ik vindt dit zo mooi en zeker een heel moeilijk project, maar zeker een knap staaltje modelbouw. Het mooie van kermis attractie's is dat het op een trailer of meer past, en als ze gaan opbouwen dat je dan de trailers niet meer ziet. En zeker als het in modelbouw lukt, vindt ik super.:thumbsup:

    Ook aan mijn kant: Ga zo door, neem de tijd. :D:D
     
  7. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.621
    Locatie:
    Drenthe
    ...;)
     
  8. Mark300

    Mark300

    Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Berichten:
    596
    Locatie:
    Nieuw-Beijerland
    Ik lees hier vrijwel niet mee, maar toch wil ik erop reageren.

    Als eerste vraag je om reactie's anders vervolg je je bouwverslag niet, en vervolgens gevolgd door:

    Dan krijg je je reactie's, en dan geef je te kennen dat je ze eigenlijk alweer beu bent in je topic.
    Ik volg dit soort berichten nooit, snap in zo'n geval niet waar de TS heen wilt.
     
  9. G60force

    G60force

    Lid geworden:
    20 mei 2013
    Berichten:
    1.318
    Locatie:
    Leusden
    Ik misschien wel, maar misschien weer ook niet... :p
    Dat kan gebeuren bij t lezen van een bericht geschreven door een ander.
    iIedereen kan het anders opvatten/interpeteren en kan soms daardoor gebreuren dat ze mogelijk ver naast de originele bedoeling zitten (hoop dat ik t duidelijk uitleg :rolleyes:)

    No worries, just enjoy the show! :cool:
     
  10. Wout

    Wout

    Lid geworden:
    9 jul 2012
    Berichten:
    11
    Dat kunnen we nog best even uitleggen, waar ik heen wil is momenteel sowieso nergens, ben net thuis van mijn werk ;).

    Verder, de discussie over het al dan niet geven van reactie's en de discussie vindt ik lang genoeg geduurd hebben en het is mij duidelijk dat voor dit model hier interesse is. Ook de acties rondom het modereren vindt ik lang genoeg besproken, ik heb hierover gesproken met Piet en verder mag iedereen mij uiteraard nog een pb sturen indien die hier graag met mij nog van mening wilt wisselen of duidelijkheid wil. Ik zeg daarentegen nergens dat reactie's in dit topic niet meer nodig zijn of ik niet meer hoef, iedereen staat uiteraard nog vrij om te reageren, kritisch of niet maar dan wel weer graag over het model in plaats van over de algemene zaken rondom het forum, zoals eerder gezegd voor de rest mag je mij een pb sturen ;).

    Trouwens, ook nergens heb ik nog gezegd dat ik mijn bouwverslag niet vervolg, hier denk ik op dit moment nog over na. Ook laat de hoeveelheid tijd die ik nu heb net zo min toe een update van mijn bouwverslag neer te zetten zoals ik wil, dus als ik die al zou gaan plaatsen duurt dat sowieso dus nog tot minstens eind van de week...
     

Deel Deze Pagina