1:16 hummer cargo rc nu met foto

• Topicstarter Topicstarter mini madness
  • Startdatum Startdatum
M

mini madness

Guest
ik ben bezig met een humvee cargo van het amerikaanse leger
het wordt een desert storm uitvoering aangezien ik geen extra pantserplaten heb voor afghanistan of irak :lol:
officieel is het een bouwdoos die ik dus rc aan het maken ben.

deze gaat dienen als belading voor mijn trucks.

de bedoeling is om het model ook te voorzien van verlichting en bagage zodat ik er ook gewoon ff mee kan rijden :lol:

fotoooo012.jpg

inmiddels rij ik er al rondjs mee door de kamer
past mooi op de trailer

zal morgen nog een paar foto's posten van het chassis zonder de ombouw.

hij is wel stoer hoor kan niet wachten hem af te zien gr king off the road ik ben zelf bezig met een scanina met het onderwerp ff opnieuw scanina king of the road

Hoi,
die Hum Vee ziet er goed uit! wil er wel eens een filmpje van zien.
Maar hij is schaal 1:16 en de flatbed trailer en je truck (scania meen ik) zijn toch in schaal 1:14?! Niet dat dit zo erg is maar het viel mij wel op.
Nog veel succes met de rest van de bouw.
Philippe

hier nog een paar foto's

de ware schaal van de hummer is 1:15 maar ach...
goed uitgerekend kom je bij een tamiya truck uit op een schaal van 1:12,8 ofzo
dus ja....maar ik vindt het aardig kloppen hoor..heb er ooit in mijn bosnie tijd eens mee mogen rijden.

ik ben van plan deze trailer nog een kleurtje te geven alleen ben ik hier nog niet over uit.
nog even wachten op een lichtsetje voor de trailer en dan is die ook helemaal klaar.

fotoooo018.jpg

fotoooo020.jpg

fotoooo024.jpg

best leuk idee om zo'n bouw paket om t bouwen naar een rijdend model is weer eens wat anders dan bruder ombouw

inmiddels heb ik de leds ingebouwd en de bedrading getrokken tot in de bak.
daar komt dan in een kistje een losi micro t accu van 4,8 volt.
en het rijdt ook al..zal vanavond later nog een paar foto's van de hummer plaatsen.

hahaha

ja,bij een goed bod mag ie weg ja...hahaha

maar moet ook wel.....wil een 3 asser bouwen met container afzetsysteem
de scania met mfu kit ligt hier nu en ik heb een 3 asser op de kop getikt met een trailer
dus dan kan deze weer wieberen..kom hier echt in nood met mn ruimte..staan er hier al vijf
dus wordt een beetje vol..deze scania staat gewoon in de huiskamer..past niet .......vriendin blij joh ..niet dus :oops:

Ik heb ook ziets gedaan, (al voordat ik iets van dit topic wist), wat minder natuur getrouw, maar opzich wel mooi gelukt vind ik zelf

hummer1.jpg

hummer2.jpg

hummer3.jpg

hummer4.jpg

hummer5.jpg

hummer6.jpg

hummer7.jpg

hijs nu zwart gespoten, pics volgen nog

aan jou pics te zien is het van het zelfde merk, itarie?

zeer mooie truck trouwns ook :D

wat voor chassis zit er onder die hummer?

Back