nog een king tiger 1/16 Tamiya FO deze volledig zelf gebouwd ... was eigenlijk mn eerste model ... specificaties, ruwe pantserstaalplaat, battledamage en vuil geweatherd het verschil met de la gleize koti is de gummantlet, deze is de late op de dollinger king tiger had je de early gunmantlet met shotstrap ... dat was de reden waarom er een late kwam kampfgruppe peiper had beide types in dienst tijdend de battle of the bulge hier de la gleize mantlet By karel47 at 2012-03-05 mn koti lurking at enemy's ( late gun mantlet) By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05
had er eerst rode nummers opgeplaatst 334 hed die tijdens de verdere bouw weer verwijderd en hem zonder afgewerkt nog wat detail foto's By karel47 at 2011-07-25 By karel47 at 2011-07-25 By karel47 at 2011-07-25 By karel47 at 2011-07-25
hier drie koningstigers op een rij links matorro kt, midden tamiya FO henshell kt en recht mn porsche FO tamiya kt By karel47 at 2012-02-10 By karel47 at 2012-02-10 verleden winter mn kampfgruppe kesnika on the move By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05 By karel47 at 2012-02-05
bedankt gasten ben nog aan ene bezig de dolinger koti van la gleize ... binnenkort foto's op jullie site
Karel! Kerel! Een heuse Matorro Profi ed. in jouw T. stal! Proficiat! Ben benieuwd naar jouw 4de (?) Köti, mooie foto's en mooi gedetailleerde figuren erbij, het wordt al een vervaarlijk legertje zo Groeten, Bram
nee de matorro was van een Smaz lid uit zelzate, hij had hem meegeven om te vergelijken was identiek kwa hoogte, lengte, en breedte ... enkel de detail waren oppervlakkiger dan de tamiya en was 3x zo licht nee heb 5 tamiya kotis, 3 FO's, 1x Clutchversion en 1x kastmodel van de 36... serie static ... daar heb ik wel al kt motorboxen ingestoken heb ook 3 porsche KT's : 2x FO's in wording en ene met clutchsysteem
Oké dan was het dus de standaard versie van ca 160 euri...niet te vergelijken met de Profi Edition die ruim 7 kg weegt en zeer gedetailleerd is
tof eindelijk wat goed spul dat uit komt, als ze nu is iets uitbrachten wat nog niet uit was ... is waarschijnlijk utopie he