1/16 vxl in tt01 of ta01/2 ??

heeft iemand dit ooit gedaan?
heb onlangs een 1/16 brushless motor gestoken in mijn slash maar beetje teveel gecrasht en nu wil ik deze in een van mijn 2 tamiya's proberen te monteren zodat ik niet nog een brushless 1/10 motor moet kopen.
heb momenteel een brushless steken in de tt01 en lijkt mij dat het makkelijker is om hem daar in te krijgen dan in de ta01.

Het lijkt me wel een leuk project, aangezien 1/16 motoren een stuk goedkoper zijn.
Maar je moet er wel rekening mee houden bij de belasting dat het koppel/trekkracht veeel minder is als bij een 1/10 motor, dus ik weet niet of het wel te doen is.
Proberen is het in ieder geval altijd waard! ;)

Het lijkt me wel een leuk project, aangezien 1/16 motoren een stuk goedkoper zijn.
Maar je moet er wel rekening mee houden bij de belasting dat het koppel/trekkracht veeel minder is als bij een 1/10 motor, dus ik weet niet of het wel te doen is.
Proberen is het in ieder geval altijd waard! ;)

goh een echt "project" zou ik het nog niet durven noemen,is tenslotte zelf een motormount maken denk ik?
of hij het dan zal volhouden is natuurlijk de vraag ja,maar heb hem al eens 2 minuten getest toen ik hem in de tt01 had geplaatst met maar 1 vijs vast en dat reed precies toch aardig.vandaar dus dat het idee kwam om zelf een motormount te maken en in de tt te steken.
echter als er twijfels zijn over of hij het lang zal uithouden doe ik het liever niet,ook al zijn ze goedkoper dan betaal ik liever even een nieuwe 1/10 dan deze (super goeie en nagelnieuwe) kapot te gaan rijden om "het gewoon even uit te proberen"

toch bedankt voor de reacties

Back