peter1 26 mei 2005 #4 @ cyclops moeten is boeten, nuja de technokit kleuren zijn groen en blauw en hetgeen gevraagd wordt, wordt uitgevoerd. peter
@ cyclops moeten is boeten, nuja de technokit kleuren zijn groen en blauw en hetgeen gevraagd wordt, wordt uitgevoerd. peter
Tom Verstappen 26 mei 2005 #5 Hoi Jongens, Sorry maar ik kan het niet laten, spijtig dat er altijd in de berichtjes een negatieve noot moet zitten :!: Ik vind dat je het super goed gedaan hebt!!! Tom
Hoi Jongens, Sorry maar ik kan het niet laten, spijtig dat er altijd in de berichtjes een negatieve noot moet zitten :!: Ik vind dat je het super goed gedaan hebt!!! Tom
Ferrari F 2005 30 mei 2005 #6 _cyclops_ zei: Ziet er goed uit maareuuhm... alfa moet rood zijn Klik om te vergroten... MOET DAT !!!!!!!!! wie zegt dat ?? klasse gedaan peter , ga zo door.
_cyclops_ zei: Ziet er goed uit maareuuhm... alfa moet rood zijn Klik om te vergroten... MOET DAT !!!!!!!!! wie zegt dat ?? klasse gedaan peter , ga zo door.
peter1 27 sep 2005 #10 inderdaad , de foto's waren geupload bij een host die nu niet meer bestaat, maar geen probleem ze zijn terug van weggeweest. peter
inderdaad , de foto's waren geupload bij een host die nu niet meer bestaat, maar geen probleem ze zijn terug van weggeweest. peter