Is er een brandstof / inloop advies van de leverancier (gezien het land wwar ze vandaan komen zal dit wel een stomme vraag zijn)
Gezien het land van productie zal het advies zijn:
Liefst met brandstof en draaiende motor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is er een brandstof / inloop advies van de leverancier (gezien het land wwar ze vandaan komen zal dit wel een stomme vraag zijn)
Weet iemand ondertussen een andere bron om nog Fora 1,5's (de motor die Loet heeft besteld, dus niet de eerdere Fora die in MTR werd gebruikt) te verkrijgen?
Ik krijg net van iemand de vraag of de Fora 1,5 nog te verkrijgen is.
Loet: heb jij er nog meer besteld en dus over voor verkoop, of zie je gebeuren dat er nog een tweede bestelling geplaatst kan gaan worden?
Ik begreep dat ze op het NK al goed hebben voldaan, dus misschien ontstaat er nu weer meer interesse.
Weet iemand ondertussen een andere bron om nog Fora 1,5's (de motor die Loet heeft besteld, dus niet de eerdere Fora die in MTR werd gebruikt) te verkrijgen?
Hallo Loet,
als je nog een 2,5 cc over hebt, dan wil ik hem wel kopen.
Ik ben na ruim 30 jaar weer begonnen met modelbouw en vond tussen alle zooi van vroeger nog een combatkistje. Zonde om weg te gooien; liever even proberen of ik nog LB kan vliegen.
Ik kan de motor wel bij je komen ophalen (ik woon in Druten en werk in Duiven dus Huissen ligt op de route).
Groeten,
Bert van Haren
Weet iemand of aluminium op aluminium kan vreten. Ik heb eerder een venturi van aluminium gemaakt. Nadat ik hem met de hand in deed zat hij zo vast dat hij met de tang er uit moest. Het carter moest ik toen eerst aan de binnenkant polijsten.
Groet Robert-Jan