1,5 cc teamrace tekening

Hi,

Omdat het glassen* van de Buster vleugel me redelijk goed afging, wordt het tijd om een stapje serieuzer aan de slag te gaan. Wie (Owen?) kan me helpen aan een tekening van een 1,5 cc teamracer. Ook denk ik dan wat abachi "spruce" nodig te hebben. Hoe kom ik aan dat laatste houtje.

* Glassen gewoon zoals ik het van Bert Metkemijer 35(?) jaar geleden geleerd heb. Een stokje indopen en uitsmeren maar. Een nauwkeurig en zenuwslopend werkje maar ook hier kwam de ervaring van jaren geleden weer goed van pas.
Tot zaterdag op de Nats.

Abachi

Hi,

Omdat het glassen* van de Buster vleugel me redelijk goed afging, wordt het tijd om een stapje serieuzer aan de slag te gaan. Wie (Owen?) kan me helpen aan een tekening van een 1,5 cc teamracer. Ook denk ik dan wat abachi "spruce" nodig te hebben. Hoe kom ik aan dat laatste houtje.

* Glassen gewoon zoals ik het van Bert Metkemijer 35(?) jaar geleden geleerd heb. Een stokje indopen en uitsmeren maar. Een nauwkeurig en zenuwslopend werkje maar ook hier kwam de ervaring van jaren geleden weer goed van pas.
Tot zaterdag op de Nats.

Fred , ik zal wat stukken Abachi meenemen naar de Peel.

Ben je al zenuwachtig dat er straks nog iemand is die je met je eigen motoren om je oren gaat vliegen, Loet? :p

Uhm ik heb nog een schade model van een van onze groene race monsters liggen...
Nooit gevlogen, maar ze kunnen er toch niet echt tegen als je er op gaat staan terwijl die in je tent rond slingert.

Mag je gerust deze winter mee nemen om na te maken. Stuk is die toch al, dus nu is die ook in jouw handen vertrouwd :p

De tekeningen van dit model zullen nog lang op zich laten wachten ;)

OK

Hi Owen,

Ik zie je zaterdag en of zondag. Pas op, misschien neem ik wel een pot lijm mee en plak ik die 1/2 A nog voor de wedstrijd begint!

aan Loet,
Je leert iemand combatten en dan krijg je stank voor dank.

Hi Owen,

Ik zie je zaterdag en of zondag. Pas op, misschien neem ik wel een pot lijm mee en plak ik die 1/2 A nog voor de wedstrijd begint!

aan Loet,
Je leert iemand combatten en dan krijg je stank voor dank.

Ik zou zeggen: Neem een pot sterke lijm mee, er zitten al lijnen aan....

Back